Handell "gekraakt" en accupunctuur (foto´s)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Handell "gekraakt" en accupunctuur (foto´s)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 17:58

Vandaag met Händell naar Rodinde geweest ivm z´n rugklachten na z´n duikeling uit de trailer.
Er zitten zenuwen bekneld, een wervel verschoven en z´n heilig been zat niet goed.
Ze kan nog niet met zekerheid zeggen of het weer goed komt Verdrietig
Ze heeft eerst met rubber hamers z´n wervels en heilg been weer op de juiste plaats proberen te zetten en daarna heeft hij accupunctuur gehad voor z´n zenuwen.

Daarna liep hij al gelijk beter, hij was nog wel suf van z´n verdoving maar hij stapte al weer normaal ipv telgang.
Hij moet nu nog een dag of 2 rust hebben en daarna mag ik , als het goed gaat, hem om de dag even longeren.
Als dat goed gaat mag hij elke dag aan de longe.
Gaat dit ook goed mag hij licht aangespannen werk doen.
Over 4 weken moet ik weer terug naar Rodinde en kijkt ze hoe het gegaan is.
Ik hoop dat er dan duidelijke verbetering is en dat ze hem verder kan helpen.

Afbeelding
met deze hamers werd hij "in model gebracht"

Afbeelding
de verdoving werkt Haha!

Afbeelding
de accupunctuurnaalden
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 24-06-02 18:39, in het totaal 2 keer bewerkt

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 18:01

zal hard duimen voor je dat het beter gaat dan.

geef hem morgen maar dikke knuffel van mij en Ilindra natuurlijk ook en zeg maar tegen haar dat ze deze week wel moet bevallen hoor want ik kan niet langer wachten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 18:02

Iemand enig idee waarom de foto´s zo klein zijn Verward

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 18:25

Ik ga ook heel hard duimen dat jullie over een paar weken/maanden weer lekker kunnen mennen Knipoog en dat Handell snel weer van zijn pijn in de rug af is.

Volgens mij komt het dat die foto's zo klein zijn omdat je nadat je ze geupload hebt niet een keer geklikt hebt zodat het in het normale formaat is en dat je de eigenschappen hebt gecopieerd toen de foto nog klein was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 18:37

idd niet er op geklikt voor dat ik ging uploaden Bloos

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 19:22

Tis dan toch wel weer positief dat ie nu een beetje beter loopt. Heb je in ieder geval een beetje uitzicht en iets waarop je je hoop kan vestigen.

Jammer dat ik de foto's even niet kon zien, maar ik kijk vanavond nog wel eens!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 19:37

Veel succes, ik heb zelf goede ervaring met Rodinde.
Ik hoop dat hij veel verbetering laat zien en ze hem kan helpen opknappen, succes en sterkte!

Ik zie helaas kruisjes, maar ik ken de hamer,
was je in Kootwijkerbroek geweest? (ze is soms ook op andere plaatsen)

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 19:39

ik zie ze niet, jammer

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 21:52

kruisjes
ik hoop voor je dat het nu beter gaat!!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 21:56

Ben blij dat het beter gaat met Handel....

Maarre, ik zie helemaal geen foto's!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 22:03

Ik zie ook geen foto's Huilen Dus er is nog een beetje hoop?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 22:09

Ik zal voor je duimen dat ie er weer bovenop komt hoor!!! Scheve mond

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 23:38

Ik zie helaas ook geen foto's, maar gelukkig weet ik hoe Handell eruit ziet! Ik heb trouwens nog foto's van hem, die zal ik eens gauw in ITP zetten. Lachen

Wanneer is die Oelewapper uit de trailer gekukeld dan, en hoe heeft ie dat voor elkaar gekregen?
En hoe is het met Ilindra?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 08:01

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... =toeristen
Hier staat het "trailerverhaal"
Ik ben er nog steeds erg kwaad over, als Rodinde niets meer voor hem kan doe moet ik hem laten inslapen omdat hij erg groot/zwaar is en erg veel pijn heeft.
Omdat hij heel hard op z´n kont terecht gekomen is zit z´n heiligbeen niet meer goed en is er een wervel verschoven, ook zitten er zenuwen bekneld.
Omdat hij zo groot/zwaar is is hij vrij moeilijk te behandelen Verdrietig en weet Rodinde nog niet zeker of ze hem kan helpen.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 09:45

Die stomme kl*te fietser zou eens moeten weten hoe 'grappig' hij echt geweest is zeg!

Ongelooflijk, je zou bijna alles op alles zetten om hem te achterhalen en hem met zijn daad te confronteren.

Maar ik wist dus niet dat het zo erg was.
Heel erg veel succes!!!!!!!!!!!!!!

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 10:14

Obsess krijgt vrijdag voor het eerst acupunctuur! Ik ga ook foto's maken! Ik kan die van Handell helaas niet zien!
Ik hoop echt dat het weer goed komt met Handell!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 10:27

Ik zat me al af te vragen hoe het met Handell was. Ik hoop dat de behandeling die Rodinde hem heeft gegeven afdoende is geweest, en dat hij erweer bovenop komt.

Die fietser moest eens weten wat hij heeft aangericht. Huilen

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 10:34

Jemig, is het nog steeds daarvan... Dat had ik natuurlijk al wel gehoord toen we bij jou waren, maar dat het zo erg met hem was wist ik toen niet. Huilen Ik duim me in elk geval suf in de hoop dat ie weer beter wordt.

Achterlijke fietser die dat gedaan heeft. Boos!

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 13:25

Arme Handell...
Die kruisjes staan voor dat ik mijn vingertjes gekruisd houd voor Handell, ik hoop dat hij weer de oude wordt!

Siera
Berichten: 28
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 14:51

Wat kl*te voor hem dat hij die smak heeft gemaakt. En ik hoop ook vanharte dat het weer goed komt!! je zou idd moeten weten wie het waren en ze de rekenig opsturen, en erbij vertellen hoe grappig ze wel niet waren om zoiets te doen!!!!!!!

Even over Rodinde;
ik zelf vind haar erg duur voor wat ze doet.
En ik heb ook ziet zo'n goede ervaring met haar.

Een paardje bij ons op stal is ook bij haar geweest en toen is ze ook met de hamers aan de gang gegaan, En op zich is dat niet verkeerd hoor, maar bij dat paardje wisten ze niet goed wat het was en toen heeft ze op de verkeerde plek staan slaan. Dat heeft het paardje geen goed gedaan.

Maar ik geloof ook wel dat ze paarden echt beter maakt hoor. Maar ik zal niet snel voor haar kiezen.
Ook omdat ze tewijl ze met jou paardje bezig is ook naar andere paarden toe gaat om te bekijken wat daar mee aan de hand is.

Eveliene Hekkenberg komt nou bij ons op stal om een paardje te behandelen vorr zijn rug.
Zij behandeld ook paarden met allerlei rug- nek- long klachten en doet dat niet met hamers, ik kan ook niet goed uit leggen hoe ze het wel dat, het is een beetje goochelen vind ik maar het paardje dat ze bij mij op stal behandelt reageert er vrij goed op, tijdens en na de behandeling was het paard zo ontspannen en rustig dat ik zo iets had van, ja dat ziet er goed uit we hebben nog geen resultaten gezien omdat ze een week rust moest hebben, maar ik geloof er wel in. Niet dat het na een behanding beter is maar wel dat we iets gaan merken.

Eveliene hekkenberg is ook niet zo gek duur. En ze komt ook aan huis voor een paard te behandelen, en dat doet Rodinde niet, dat vind ik ook een pluspuntje. Want na de verdoving van Rodinde is het paard nog zo lang suf dat je ook nog een half uur moet wachten voordat je het paard weer normaal kan vervoeren.

Dit is het nummer van Eveliene Hekkenberg; 0653797238

ik hoop niet dat dit berichtje verkeerd overkomt bij iemand, en ik wil ook niet zeggen dat Rodinde verkeerd handelt maar dit is mijn ervaring met Rodinde. En ik geloof ook dat ze veel paarden weer beter maakt hoor maar dat was niet het geval bij het paardje bij mij op stal.

groetjes esther Lachen