vanaf 1 juli Nina manegepony

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

vanaf 1 juli Nina manegepony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-02 10:55

vanaf 1 juli is nina een manegepony!!!!!!!!........ nee hoor grapje!!! vanaf 1 juli verhuisd ze officieel naar de nieuwe onderkomen op manege het blauw gele vendel in pijnacker. Het was al eerder ter sprake geweest dat ze daar heen zou gaan maar wegens financieele terkorten kon dat toen niet doorgaan. nu heeft de moeder van mijn bijrijdster dus aangeboden dat zij de stalling gaan betalen dus gaat ze alsnog naar de manege. zalig voor haar. nu kan ze elke dag goed gereden worden en hoeven we niet heen en weer te karren met haar. ze krijgt een lekker ruime binnenbox en achter iedere box is een eigen opslagruimte voor een paar balen hooi en stro en voor je zadel en spullen. ik vind het voor mijn bijrijdster heel fijn want die kan nu vaker komen. en ik kan vaker longeren want we hebben een fijne longeerbak daar.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 10:58

Het ziet er inderdaad netjes uit daar!
Ik kwam er weleens langs toen ik door de "polder" kassen van moerkapelle naar Delft fietste.

Fijn voor haar!

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 19:52

Schrok een beetje van de titel Verward Haha!
Maar leuk dat ze in een manege komt te staan want dat is toch meestal wel erg pracktisch.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-02 20:41

hahahaha was ook de bedoeling om jullie even te laten schrikken Knipoog nee hoor, nina zou nooit geen manegepony worden. niet dat die het heel slecht hebben maar ze is er gewoon niet geschikt voor. het is echt zalig dat ze die kans krijgt. voor zowel nina als mijn bijrijdster. kunnen ze intensiever trainen en het scheelt zowel haar als mij enorm reistijd.

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 22:23

ik schrok me dood joh! toen ik de titel zag.. maarja wel super fijn dat je nou een goed plekje voor dr hebt joh!