M'n 1e priveles bij Poelenburgh.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

M'n 1e priveles bij Poelenburgh.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-02 16:15

Hallo,
Vandaag had ik om half 2 m'n 1e priveles. Knipoog

We waren er om kwart voor 1. Toen ging ik eerst vragen op wie ik moest. Dat was Pluk. (maar wie is pluk? Tong uitsteken ) Pluk had de kleur van een haflinger, maar het is geen haflinger.
Dus ik nam zadel en hoofdstel mee. Eerst moest ik de box van Pluk zoeken. Die was net om de hoek. Dus ik ging hem eerst een beetje poetsen enzo en toen wilde ik het zadel erp leggen toen wilde hij bijten, maar er gebeurde niks. Toen aansingelen. Daar begon hij een beetje te trappen (gelukkig naar achter) en bij het hoofdstel deed hij braaf z'n mond open toen ik het bitje bij z'n mond bracht. Pling

Toen liep ik naar de buitenbak waar ik les had. Er was eerst een ander meisje voor me. En al snel was ik. Toen ging ik opstijgen en deed Jolanda (die lesgeefster) de longeerlijn aan Pluk's bitje vast. Toen ik even aan de longeerlijn had gestapt en gedraaft. Zei Jolanda dat ik zonder die longeerlijn kon rijden. Lachen

Toen had ik een half uurtje les gehad. Toen zei Jolanda zo van dat ik eigenlijk wel meteen in de groep kon, maar ik wil toch nog 1 lesje. Haha!

Ik had afgezadelt en nog ff een beetje nageborsteld. Toen had ik betaald en meteen een nieuwe les afgesproken. Volgende week zelfde tijd. Haha!

Het was heel leuk.
Gr. Marieke Vingers aflikken

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 19:43

Leuk Lachen

Dan kan je mij ook gezien hebben, want ik heb de hele dag tussen de 2 binnen bakken heen en weer gelopen om ringmeester te spelen bij de FNRS wedstrijden...

Veel plezier met je volgende les alvast Lachen
En persoonlijk vind ik het een hele leuke manege, ik heb het er althans hartstikke naar mijn zin Lachen

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 11:45

plukkie (Y)
maarreh...moet je niet eerst het hoofdstel in doen? weet btw niet welk ras ze is...