pablo niet helemaal lekker :-(

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

tallie

pablo niet helemaal lekker :-(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-02 21:21

Vandaag had ik weer eens een priveles.
Gister liep hij al niet echt lekker en ben ik ook vroegtijdig gestopt. Maar vandaag kwam laura dus die heb ik er maar even na laten kijken.

Hij had vanaf gister steeds als ik ging aandraven en ik zat maar 1 pas door dan begon hij al te galoperen.
Dus laura er even naar gekeken. We hebben hem een stuk laten galoperen todat hij er moe van werd.. Maar het wou niet helpen.. Hij bleef het doen.
We hebben toen maar besloten om maar te stappen en het rustig met hem aan te doen.
Ik ben toen naar een tijdje stappen afgestapt en heeft laura naar zijn rug gekeken. Maar daar was eigenlijk weinig aan de hand. Paar keer goed opgedrukt, maar weinig tot geen reactie.

MOrgen breng ik maar mijn zadel weg om hem wat meer op te vullen en morgen alleen maar stappen en lichtjes draven met hem.
Geef hem maar een klein beetje rust en aan het einde van de week er weer op en maar zien hoe hij dan reageert.

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)

favo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 22:00

Wat vervelend, had pablo soms bulten van die stomme dazen. Ik hoop voor je dat het aan het eind van de week weer over is.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie