per 1 september nieuwe stal, gelukkig wel

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

ingrid

per 1 september nieuwe stal, gelukkig wel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-02 20:14

ik wordt echt niet goed op de manege. ben blij als ik daar weg ben. het enigste wat ik ga missen is de binnenbak Tong uitsteken .
gister ging ik rijden maar luuk is een beetje aan de dunne kant maar er wordt aan gewerkt. hij is pas ontwormd heeft een vitaminestoot gehad en krijgt meer hooi + brok. dus ik loop met luuk naar de bakrand om te gaan zadelen komt zo ontiegelijk kneus naar me toe die denkt dat die alles beter weet. zijn eigen dochter kan niet rijden zijn pony's zien er niet uit zijn dochter rijdt al 1 jaar in de L1 met nog geen wp maar dat even terzijde. hij denkt dus dat die super veel van paarden weet wat dus niet zo is. hij ging tegen mij tekeer dat ik luuk maar eens moest gaan ontwormen want dat kon zo niet. en dat die niet de wei in mag had er niks mee te maken... zucht ik wordt zo moe van hem. op een gegeven moment na 100 keer gezegd te hebben dat die pas ontwormd was snapte die kneus het dus hij ging naar de katine. dus ik ga rijden komt die weer naar de bak ik moest hem maar eens meer halslengte gaan geven en bla bla bla. luuk was super irri liep dwars door mijn hulpen heen dus ik pakte hem even aan en dat was helemaal fout volgens hem

luuk was zo gespannen.... wat ook nog eens mede zijn schuld was omdat meneer donderdag met een van zijn pony's in de bak aan het oefenen was met het vaandel voor conour. en luuk vond het al eng dus hij zo tegen zijn dochter moet je even zwaaien met de vaandel kijken of die er bang voor is. ik zei net nee niet doen luuk is al bang en ja hoor zei ging lekker zwaaien. nou daar gingen luuk en ik in versnelling 5 door de bak samen met een vriendin van me....

fijn he zo'n vent op de manege Boos! Boos!

maar dus goed nieuws... hij komt bij een vriendin van me te staan.. nu nog alleen een goede buitenbak zit in de planning om er ook een binnenbak + stapmolen neer te zetten aangezien ze toch met de koeien gestopt zijn.. beter voor mij....

axeltje en ik hebben een blond-IQ Haha!
queen, rust zacht

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie