Haast arm uit de kom, en Buddy haast door hek!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Haast arm uit de kom, en Buddy haast door hek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-02 22:39

Nou, het was weer lachen vandaag Lachen Ik Bud gepakt, halstertje om, hoefjes uitgekrabd, borsteltje er over heen...even kwijlen naar mijn paardje Tong uitsteken En vervolgens een stukje wandelen. Dat ging allemaal prima! Het kwijlen zeker Knipoog

Ik loop met Buddy naar de buitenbak (yes, eindelijk vrij!), en we lopen de bak in, en Bud was dus in de veronderstelling dat ik hem al had losgekoppeld! Dus hij rent ineens de andere kant op! Dat was niet goed voor de armen! Lachen Ik heb hem flink op zijn lazer gegeven...hij moet maar gewoon op me letten...hij had gewoon moeten weten dat ik hem vast had! Gek paard! Tong uitsteken Dus hij weer rustig naast me komen staan, en ik wilde het hekje dicht doen, rent hij verdorie weer weg! Dus weer op zijn lazer gegeven, want nu wist hij gewoon dat ik hem vast had...hij stond natuurlijk bol van de energie, maargoed, hij moet zich nog leren beheersen. Eindelijk kon ik het hekje dicht doen...maak je hem los, blijft hij staan! Frusty Ik heb hem een gebaar aangeleerd dat hij lekker mag gaan spelen (arm omhoog en klikken met de tong)...en daar ging hij! Lachen

Buddy lekker spelen, ik stierf van de dorst dus ging een blikje halen. Maargoed, ik was eenmaal uit het zicht (ouders stonden bij de buitenbak, zodat hij niet langs het hek gaat rollen (open balken...zit hij dalijk vast! Bloos ), en Buddy was helemaal in paniek omdat ik uit het zicht was. Hij liep bijna door het hek heen! Dat is dus geen goed plan! Scheve mond Maargoed, dat hoorde ik dus pas toen ik weer terugkwam...ik hoorde hem wel hinniken, maar dat doet hij wel vaker Knipoog Nek erop, hinniken, rennen van de ene naar de andere kant, en toen ik weer terugkwam was de rust wedergekeerd...gelukkig Lachen Lief hè? Budje helemaal op mij gefixeerd! Lovers

Nou ja, dat was weer een update over Buddy, hij heeft in ieder geval weer een stukje bijgeleerd, en ik ook Lachen

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 22:49

Leuk om weer wat te lezen over jou en je lapjespaard. Lachen Neem je 7 september foto's mee?

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 22:52

Heee! weer eens wat over het duo-penotti-paard!! Lieve Buddy!! Ik vind het echt een scahtje! En 7 spetember foto's!!!! Wel een raar paard hoor... zomaar een beetje bijna door het hek rennen Verward Haha!

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-02 22:58

Zal ik eerst normale foto's moeten maken, de andere zijn allemaal digitaal en kosten een hoop om te laten printen! Lachen

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 07:48

ahh wat een lieverd Extreme duivel Lovers

Ineke2

Berichten: 33039
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 13:43

Poeh poeh gelukkig is het goed gegaan Clown
Wel leuk dat ie zo op jouw gefixeerd is maar soms ook erg lastig }> Haha!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 13:49

Hahaha, nou ja, je wordt er zelf ook niet dommer van..... *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-02 21:32

Ineke, inderdaad...als ik bij zijn stal kom, gaat hij hinniken, en hij komt haast de deur door als ik even wat ga pakken...zo dicht wil hij bij mij blijven. En als ik dan zijn halstertouw ga pakken, lijkt hij net zo'n auto hahaha Lachen

Maargoed, als ik hem dus ergens neerzet, ben ik verplicht om erbij te blijven, anders bezeert hij zichzelf dalijk nog...mijn ouders stonden met hun handen in het haar, hij was helemaal in paniek!

Iloon weer met een opmerking Haha! Nee, ik word er niet dommer op, maar echt wijzer word ik er niet van Lachen Dat overdreven gefixeerde gedoe Knipoog Lovers

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 21:34

Haha, paardenbeesten zijn soms zo onbezonnen...

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 21:37

}> Wat een lekkere onduegd is et toch ook!
Wel leuk datie nu echt bij je past, jullie worden met het rijden vast een leuk stel!!

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 08:25

aaah wat is het toch een schatje zeg!
Lekker ontdeugend!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 09:46

Hahaha Iloon weer met een opmerking?? Het is toch zo??*grinnik* Paarden, je moet altijd blijven opletten... (wat ik zelf ook weleens te weinig doe haha)

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BleikjA, Celebi, Desi_2409, Mark0919, Martje80, Vagabondo en 36 bezoekers