Zo'n leuke les joh! Grom

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Erika
Berichten: 56
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-01 15:17

Gisteren had ik les, het begon net te regen maar ik de echte die-hard (ahum) vond dat natuurlijk niet erg. Nou we waren nog geen 5 minuten bezig en ja hoor echt storten, harde wind, zelfs hagel. Binnen no-time was de bak één groot zwembad. Derby was ook nog eens erg boos omdat hij tegen die harde wind en regen in moest lopen dus die begon springerig en bokkerig te doen. Hij vond het echt niet leuk. Daarbij kon ik mijn insructrice niet meer verstaan door de harde wind. Dus na een minuut of 20 zijn we maar gestopt want het was echt te erg. Helaas, de hele dag droog geweest, maar ach... je kan het maar treffen hè? Zelfs mijn BH was zeiknat. Ik heb nl. geen goede regenjas (heel verstandig). Maar goed we hebben toch nog even lekker gereden en de vooruitzichten zijn beter tot goed, dus wat wil een mens nog meer. En eigenlijk was het wel grappig want het ging zo tekeer dat ik bijna de slappe lach kreeg en erg moest lachen om Derby dat hij zo vreselijk boos en narrig ging doen. Ach arme beest, heeft hij het al zo slecht en wordt hij nog uitgelachen ook. Maar goed mijn instructrice ging weg met de opmerking: ik ga vast in mijn droge auto zitten, stap jij hem maar lekker even droog (leuke opmerking als het giet).

Ik dacht ik schrijf het even, kunnen jullie even wat leedvermaak hebben.
groetjes Erika

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-01 15:46

c
Laatst bijgewerkt door janna op 03-02-22 17:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-01 18:36

haha, inderdaad leedvermaak. Ik zie je al door de bak vliegen.

Wie gaat er nu , zonder regnjas, in de regen en hagel rijden?

haha ik ben echt een mooiweer ruiter en erg verwend met een binnenbak. maar toch goed dat je wel opgestapt bent.

enne heb je gestapt tot Derby droog was*grijnz*