Baal baal vriendin weg van stal!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Baal baal vriendin weg van stal!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-02 10:27

Ja ik baal behoorlijk! Ik sta bij een vriendin op stal maar een andere vriendin vna mij stond daar ook en daarmee ging ik altijd het bos in en we deden elkaars paard als de een ziek was of met vakantie ofzo. Alleen boterde het niet zo tussen vriendin 1 en 2 en nu is vriendin 2 halsoverkop vertrokken en daar baal ik enorm van! Ik snap haar heel goed en sta er achter, maar ik mis haar als stalmaatje en mijn paard mist haar paard. Baal de baal baal! En er zijn wel allemaal nieuwe mensen op stal maar die zijn toch anders + ze kennen elkaar allemaal van hun vorige stal en straks sta ik er het langste maar sta ik er ook buiten…baal!!!!! Boos! Huilen
Vandaar dat ik bij 'eenmaal, andermaal' een trailer heb geplaatst: ik wil er een kopen zodat ik met mijn paard naar die vriendin kan zodat we toch samen gezellig bosritten kunnen blijven maken! Tips zijn welkom.
Jemig wat een klotedag! Huilen

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 10:52

Hé Lot,

Ik ken dat gevoel, wij willen onze Lynn al een tijdje ergens anders gaan stallen omdat de stal waar ze nu staat niet meer bevalt, maar je hebt je vrienden en kennisen op stal en die ga je dan missen. Blijft dus een moeilijke beslissing, maar als het beter is voor jezelf en het paard, kun je beter vertrekken. Zo zal vriendin 2 ook wel gedacht hebben, Is het niets voor je om ook naar de stal van vriendin 2 te vertrekken, of heb je het nog erg naar je zin?
Sterkte ermee Verward

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-02 11:10

Ja de accommodatie is gewoon heel goed. Wel erg duur en die andere stal is veeeel goedkoper, maar daar hebben ze geen binnenbak en ’s winters heb ik daar toch wel profijt van. + bij ons zijn de uitrijdmogelijkheden beter en mijn paard staat er prima, bij die andere moet je ook maar afwachten hoe het verder gaat. Misschien op termijn las vriendin 2 er langer naar tevredenheid staat (+ kijken hoe de bak zich houdt ’s winters). Wat ik daar wel weer mooi vind is dat ze ook ’s winters in het land kunnen! Maar voor mij is het verder weg + ik houd hier ook een vriendin over! Maar het is gewoon een K-situatie!