Training NMPRS en overwachte boktmeeting

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

LadyMadonna

Training NMPRS en overwachte boktmeeting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-02 20:35

Vandaag ben ik in leusden geweest voor een training van het NMPRS.
Op de heenweg hoorde we na een rotonde ineens een harde klap. We konden nergens stoppen, dus na 3 kilometer ofzo een parkeerplaats gevonden en naar hon gekeken. Ze stond, met haar kont tegen 1 kant van e trailer aan. Haar beentjes helemaal wijd, en helemaal te trillen.
Waarschijnlijk is ze in die bocht haar evenwicht verloren en half onderuit gegaan. Verder was ze wel rustig, geen verwondingen of iets, dus doorgereden.
In Leusden aangekomen even wat gedronken, en rond een uur of 2 waren we "compleet"
We gingen (met mini's Lachen naar een buitenbak van 50 bij 70m Haha!
We hadden 4 springers, een aangespannen en hon.
Eerst eens gekeken wat hon nu allemaal kon, en daar is wel wat leuks van te maken. Hon deed keurig wat ik haar vroeg. In een vreemde omgeving ging ze helemaal plat liggen, en kon ik haar zelfs "dood" laten liggen. wat dus heel veel zegt.
Aan de rand van de bak stond een man in spijkerbroek en westernhoed te kijken. Hij vroeg me iets over het appaloossa showteam ofzo (weet niet meer precies).
Via via kwamen we te praat over de "bokt" clinics die in leusden gehouden worden. Jah zegt ie, ik kom ook op bokt. Dus ik van Verward Wie ben je dan?
Westernworld.
hehe, zo ontmoet je nog eens iemand.
Heel gezellig met hem gepraat over western enzo (en bokt uiteraard Haha!)
De training was heel gezellig verder. 24 juli is onze eerste show in alblasserdam.
Ook hebben behalve de begleiders van de pony's en paardjes, nu ook de pony's en paardjes zelf petjes. Jullie krijgen hier snel een foto van, is echt heel gaaf.

Verder, Rinus: Je bent een gezellige vent. Hoop je nog eens wat langer te spreken zonder dat ik steeds weg moet omdat ik weer in het gareel moet Haha!
Keep up the good work met de clinics!

First they teach you to be patient, and then you'll learn there's not much time.... -Bertolf-

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 20:59

heyyyy

wat leuk zeg, ineens een bokt meeting!! We zullen elkaar vast wel een keer tegen komen met de shows!!

gr linda

FNRS jury dressuur, mennen, carrousel, springen en parcoursbouwer
http://www.sintels.nl
[MHK] 12 of 16, wie rijdt er mee in het carrouseltopic?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie