paard met koliek

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-01 01:00

Hoi,

kwam vandaag op stal en toen stond Friso heel sip te kijken. hoofd heel laag en maar zuchten. Toch maar even de manegeeigenaar erbij gehaald. Zij heeft gelijk de dierenarts gebeld

Ik ben toen maar wat gaan wandelen in de kleine bak met Friso. Hij had duidelijk pijn. maar hij mestte wel. Hij was dan duidelijk opgelucht. Ditte was ook wel ongerust en kwam nog een keer kijken. Ik intussen hele verhalen verteld aan friso. je zag gewoon dat ie pijn had. hij wilde gewoon graag liggen. Gelukkig kwam de dierenarts snel. En inderdaad krampkoleik. Er zaten gasbellen in zijn darmen. Hij heeft een prikje gekregen en toen heb ik heb later weer op stal gezet. Toen ben ik naar barley gegeaan. Toen ik naar huis ging zag ik dat Friso alweer een stuk beter keek. Hoofdje gewoon in de lucht. Hopenlijk is het morgen weer helemaal beter.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-01 14:08

Ik hoop het ook voor Friso!
He arm paardje..
Ik vind het altijd zo naar, dieren met pijn.

Erika
Berichten: 56
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-01 15:09

Tjee sneu is dat hè? Riekje had het een paar maanden geleden ook en de dierenarts riep ook gelijk toen hij kwam: nou dat ziet er niet zo best uit. Nou ik kon wel huilen (heb ik ook gedaan hoor) zo ontzettend zielig vond ik het. Ik vind het altijd zo sneu als dieren pijn hebben en je kan ze niet altijd uitleggen wat er is. Ze wachten alleen maar af en weten eigenlijk niet wat er gebeurd. Maar inderdaad Riekje was ook al weer snel de oude. Gelukkig zag het er bij jullie ook snel al beter uit. Alles kits met die kleine ondeugd???

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-01 18:14

Gelukkig ging het alweer beter met Friso toen je wegging.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-01 18:33

yep vandaag was ie weer helemaal de oude. had nog wel een reactie gehad op de spuit maar hij was weer een happy horse!

Gelukkig maar. Ook al is het niet mijn paard vond het toch erg sneu als ze pijn hebben. Je leeft meteen heel erg mee, met zo'n paard