lekker geshopt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

lekker geshopt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 19:39

Ben vandaag lekker wezen shoppen. Ik wilde eigenlijk een nieuw hoofdstel voor Nescio, maar kon geen mooie vinden. Nu heb ik een losse brede, wit onderlegde neusriem gekocht, en een heel chique frontriem van BR Pling , en met een beetje knutselen met wat ik nog had hangen heb ik nu een heel mooi hoofdstel voor Nescio. Sven moet het nu een beetje met de restjes doen, maar die gaat toch nog niet op concours.

Vanmiddag ben ik lekker met 2 paarden een beetje aan het trutten geweest, en nou zijn ze weer mooi getoiletteerd. Sven vind het allemaal nog een beetje griezelig, maar als je dan eenmaal bezig bent wil hij alleen nog maar knuffelen Tong uitsteken , ik had hem toch Whinnie de Poeh moeten noemen Haha! Wel lastig als je een oor uit staat te scheren en hij wil alleen maar zijn hoofd onder je arm steken en een beetje onder zijn hoofd gekroeld worden *LOL*


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 12:16

Haha, grappig dat ie er dan ineens zo'n lol in heeft. Moet je bij die merrie van mij niet mee aankomen. Gelukkig heb ik nu een knuffelbabe. Ga je al snel weer starten (of loop ik nu gigantisch achter?) Verward

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 19:23

Altijd leuk he, om weer nieuwe dingen te kopen Haha!
En alles staat ook nog leuker op een getoileteerd paard! Knipoog

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 19:37

leuk joh Lachen shoppen is idd leuk als ik 1 ding moet hebben kom ik altijd met 20 dingen thuis Haha!

en idd staat alles nog mooier bij een getoileteerd paard Lachen

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 19:47

hihi ik ben ook al wezen shoppen ging eigenlijk alleen voor nieuwe sporenbandjes kwam thuis met een nieuwe frontriem nieuw bit en een nieuwe cap.....

Love the life that you live, live the life that you love


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, Dnies90, GoogleAdsense, hooi, marte_kandia, meggiemeg, Nina1999, pol013, SemrushBot, Slmt9, tienus63, WendyKtH en 115 bezoekers