Gezwommen!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Gezwommen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-02 21:26

Gister was ik op stal, en ik had zooo'n zin (al vanaf gister ochtend) om de bossen in te gaan.. T was al een hele tijd geleden maarja.. met camil zou t nog wel ff duren tot ik met haar de bossen in kon.. Huilen
Dus ik Bliksem lekker lang gepoetst.. En lekker opgezadelt en naar de bak gegaan. Vroeg een meisje van stal of we balkjes wilde lopen.. Ja hoor, is goed.. Dus zij balkjes neergelegd en wij met zn 4e gezellig balkjes gaan lopen. Eerst lekker in stap, deed ie heel erg braaf. Wilde ik net aan draven kwam mijn vriendin waarmee ik altijd buiten rijd enzo op stal. (t baasje van de pony waarmee ik elke vrijdag spring Lovers Lovers ) Dus wij afgesproken dat we de bossen in gingen. Ik bliksem weer in zn stal gegooit, en toen mn vriendin klaar was met poetsen weer opgezadeld.. En we zijn gegaan!
Eerst moesten we een stuk over de weg, en dat ging echt super! Alleen witte bl;okken langs de weg waren toch wel een beetje eng, maargoed, te begrijpen hè.. Die bijten! Extreme duivel Eindelijk kwamen we weer bij de landweggetjes... Maar owowow.. Wat zaten daar veel dazen! Ben dus ook helemaal lek gestoken en arme bliksem ook! Huilen We hebben bijna de hele weg gestapt, soms een rustig drafje erdoor.. En toen kwamen we eindelijk bij het ven!!! Zullen we erin gaan?? Jaa tuurlijk! Het was zo'n lekker weer!!!! Haha! Haha! Cherrie die wilde ff kijken, en haar baasje gaat gewoon er langs staan en ze lopen er zo in.. Maar nee Bliksem niet hoor!! Daar zwemmen grote krokodillen!!! Extreme duivel Hij durfde gewoon écht niet!!!! Toen kwamen er nog 4 mensen van een manege in de buurt aanrijden.. Eerst wilde ze om t ven heen gaan, maar wij hebben ze even overgehaald dat ze er doorheen gingen. Maar nee, die pony's durfde ook niet! Frusty Extreme duivel Met zn 5e naar de andere kant gereden omdat eht daar minder stijl is.. Maar nee hoor, dacht je nou echt dat ze erin gingen? NOT! Frusty Lips are sealed Ik ben er toen weer langs gegaan (voor de 10e x) en jaja hij kwam eindelijk!!! Ik ben echt super ver erin gelopen en toen in t water opgestapt.. Mn laarzen zaten vol met water.. Frusty Huilen Toen hebben we eerst even wat gestapt en hij vond t super! En toen gingen we een stukje draven.... Owww wat zat dat lekker als ze zo half zwommen!!! Lovers Lovers Lovers En bliks vond t echt super om te doen!!! Toen zijn we er ff uit gegaan en weer opnieuw erin.. Jumpt ie zo vanaf de kant ineens t water in.. Ik half er langs! *LOL* Schijnheilig Nou weer lekker wat rond gereden enzo.. Weer ff eruit gegaan en ff t water uit mn laarzen laten lopen en heel even uitgerust. Schijnheilig Weer erop, en weer erin.. Maar Cherrie was al eerder erin dus die was al een heel stuk verder.. Spring bliksem er met een reuze sprong in, en gaat ie in galop naar cherrie toe, dus ik bonkte helemaal op zn hals en ik hing langs zn hals ik dacht echt daar gaaaaaa ik! maar nee haha ik kroop snel terug, maar ik was wel ZEIK nat!! Toen nog even wat openneer gestapt in t ven, en eruit gegaan en terug gestapt.. T was echt heerlijk en de pony's waren ook aan t genieten!
Zaterdag gaanw e weer, maar dan doen we onze bikini's onder onze kleding aan, we nemen halsters enzo mee en heel wat spullen.. Zodat we lekker de hele middag kunenn zwemmen. Haha! (Als het baasje van Bliksem het goed vind tenminste.. Want die doet m normaal gesproken zelf op zaterdag, maar ik rijd normaal de les met m maar hij gaat zondag weg dus dan wil ik een afscheid buitenritje maken.. Huilen )

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 22:05

leuk joh ,zwemmen met je paard is echt vet leuk Haha!
ik hoop voor je dat je zaterdag met bliksem (toch) naar buiten mag

liefs brenda

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 22:20

Leuk hè, zo´n paard wat dol op water is Lachen ! In de buurt van m´n vorige stal, was ook zo´n vennetje, waar ze altijd als het warm weer is, met de (manege) paarden/ponys in gaan. Ik wist niet of Dikke zo iets überhaupt leuk vond, dus ik ging maar gewoon mee, om te kijken. Zat meneer er als eerste helemaal Haha! in (ik dus ook Knipoog ). Hij is er ook als laatste uit te krijgen Extreme duivel ! Nou is dat niet hetgene waar ik dol op ben, maar ik vond het ook een beetje sneu voor hem, om hem niet te laten zwemmen, alleen omdat ik het niet leuk vind Scheve mond . Daarom vroeg ik altijd één van de meisjes op stal, of zij niet met hem wilde gaan. Nou, dat was bijna altijd knokken wie met hem mocht gaan }> !
Met hem door een beek of riviertje lopen vind ik wel altijd erg leuk Lachen , hij gaat dan altijd vreselijk spetteren!
Laatst reed ik met iemand buiten, moesten we door een grote plas. Zij stuurt d´r paard er met veel moeite doorheen, ik liet Dikke erlangs lopen. Zegt ze tegen mij: "Goh is jouw paard ook een beetje bang van plassen?"
Waarop ik haar verteld, dat het tegendeel waar is: ik heb geen zin om zijknat te worden, zelfs in een plas vindt ´ie het leuk om te spelen }> Pling !

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 22:22

Hahah dat klinkt vet lollig. Zwemmen is echt waanzinnig leuk om te doen met de pony's. Hopen dat je zaterdag weer mag maar dat je dan wel iets hebt voor die stomme dazen.

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 00:01

ik heb ook zo'n waterrat
zoo gaaf!
heb er eerst 3 uur voor gestaan
maar daarna was het PRET!
bosritten zijn altijd leuk! helemaal zwemmen Lovers
waar gaat bliksem heen? echt weg? (verkocht?? )
sterkte ermee dan!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-02 08:52

nee, gelukkig word mn moppie niet verkocht.
ik zal even t hele verhaal vertellen. Haha!
zn baasje heeft m gekocht van naiade hier op bokt. maar blix heeft haar er een aantal keren afgegooit waardoor zij bang voor m word. ik ben er toen op gegaan en hij heeft me er niet af gekregen, hij heeft er wel veel moeite voor egdaan.. Extreme duivel ik ben m toen vaker gaan rijden en t ging steeds beter. toen heeft ze een nieuw zadel gekocht en daarmee ging t ook al stukken beter. nu is ze dus op stage en rijd ik bliksem tot ze terug is.. maar ze mist m zo dus neemt ze hem zondag mee naar stage, 2 weken.. Huilen ik vind t eigenlijk best wel jammer want ik krijg nu een klein beetje t gevoel dat ik alles voor nix bereikt heb met m.. voor mij is t wel een overwinning dat ik m nu zonder problemen kan rijden, maar ze loopt stage bij een africhtingstal ofzo geloof ik en ze gaan m daar dus aanpakken.. en als ik sommige verhalen van daar hoor.. komt t niet echt super goed. blix is een ponyt die je moet behandelen met heel veel geduld, doe je dat niet dan is ie t vertrouwen in je kwijt... hij komt na die 2 weken wel weer terug, maar toch vind ik t erg jammer en t geeft mij geen goed gevoel.. waarom weet ik niet. Huilen

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 09:42

Joh... kop op! Dat wat jij al met hem berijkt hebt is nooit voor niks Lachen ! Je moet maar zo bedenken, dat z´n eigenaresse ook dol op hem is en daar op die stal er toch bij is, als ´ie bereden wordt of zelf les op hem krijgt ?!
Bedenk gewoon, dat jullie er uiteindelijk ALLEMAAL van profiteren als ´ie weer terug komt Knipoog !

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-02 10:43

Haha ja ik hoop t.. Ik hoop dat ik m daarna nog mag rijden.. Want ik heb echt een band met die pony.. Hij was gewoon t vertrouwen in de mens kwijt! En moet je hem nu eens zien! Lovers