STIER in het bos...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

STIER in het bos...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-02 22:44

hm dit wordt een lang verhaal...:
Gister was ik een buitenritje aan het maken samen met iemand anders. Ik reed op een andere fjord en dat andere meisje reed op Albert. Toen we op een pad aan het stappen waren kwam er opeens iemand van onze stal ons tegemoet stappen en zei: 'ehm, er loopt daar een koe ofzow los...' dus ik zei voor de grap 'als het maar geen stier is Haha! ' maar dat was het dus wel!! hij liep gewoon los door het bos zonder iemand erbij ofzow, hij was uit zijn wei ontsnapt en liep daar volgens andere mensen al een paar dagen los, helemaal alleen Huilen Nou dat fjordje waar ik op reed is bang voor koeien die in weilanden staan enzow (ja een fjord die bang is voor koeien Frusty Haha! ) maar eerst vond ze het nog niet zo erg en bleef ze gewoon bij de andere ponys staan. Maar op een gegeven moment kwam die stier dus op ons(de fjord en ik) afgelopen en rende de fjord keihard het andere pad op van de groep weg Frusty Frusty komt dat beest achter me aan gerend!!! Lips are sealed Scheve mond Frusty dus ik snel door de bosjes hop weer terug via het andere pas naar de groep om ff die stier niet achter me aan te laten rennen }> en gelukkig kwam ie toen niet verder achter ons aan (hij was niet aggresief hoor, hij vond t allemaal heel gezellig maar dat fjordje dus niet. Hij ging trouwens snuffelen aan de andere ponys, hahaha) toen bleef ik tussen de andere ponys staan (als bescherming *LOL* )en toen hebben voetgangers hem in het omheinde gebied kunnen jagen en konden we weer verder rijden Lachen . (nu staat de stier daar los met hooi en water Verward Lachen )
Maar goed, dit was dus weer een hele beleving Haha! Haha! wie heeft dit ook wel eens meegemaakt?? Haha! het was trouwens wel een lief stiertje hoor, hij was nog jong Cool Lachen hihi Pling

Mandyy

Berichten: 30480
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 15:12

ik werd laatst achtervolgd door een stier die ontsnapt wae cht eng.!!!!&*%

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 15:43

Nou, kom dan maar niet hier rijden...
Hier lopen standaard koeien: begrazing. Compleet met kalfjes en een stier.

Eerst liepen er witte, Franse koeien, die waren vrij agressief, vooral als ze kalfjes hebben. Nu lopen er Schotse Hooglanders, die zijn veel sulliger, maar hebben wel grotere horens Scheve mond Die zullen het trouwens ook wel warm hebben met dit weer!

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-02 18:07

lopen die koeien los dan?waar je met je paard rijd??? :? Bloos
en k vind schotse hooglanders zulke stoere beesten Cool Pling ze lopen hier in de buurt ook los, hihi. maar meestal zie je ze niet Frusty Haha! *LOL*

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 18:16

Ja hoor, die lopen gewoon los. Heel groot terrein, Goois Natuurreservaat, met hekken en wildroosters er om heen, maar je kunt er gewoon bij komen. Ze liggen ook vaak op het ruiterpad enzo Cool
Mijn paard is dus inmiddels koe-bestendig Haha!

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 19:57

Haha, bij ons lopen er op de hei ook koeien en wij reden een keer in de zomer een buitenrit met de kinderen van ponykamp en die hadden dat nog nooit gezien, helemaal in paniek toen er zo'n beest achter hun aan kwam.... Haha! Was wel lachen...

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-02 22:01

haha, ja pzich als ze niet agressief zijn zijn is het wel grappig, maar anders.... Verward Bloos
maar als ze achter je aan komen (zoals deze stier dus) schrik je wel even hoor, al helemaal als je pony van de andere paarden wegrent Frusty haha Cool ze horen toch juist bij de groep te blijven...

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 11:48

Bij ons in het bos loopt zelfs een heel groot roze varken!! Haha!

Staan ze ff heel gek te kijken hoor hihi..

djedda

Berichten: 990
Geregistreerd: 31-03-02

Re: STIER in het bos...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 22:36

Ieeeeehh Wat eng!! Koe (!) Gelukkig wassie nie kwaad ofzow. Dan zat je..... Lips are sealed Frusty