Leidschendammers

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Leidschendammers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-02 19:59

Leidschendammers en omstreken:
Kent een van jullie toevallig een Bram de Lange uit Leidschendam, die vorig jaar augustus een haflinger merrie (2 jaar oud, volgens hem 3) verkocht heeft?
Hij had zelf nog een haflinger (een verschrikkelijke tank) en had net 2 shetlanders verkocht.
De stal was aan een kanaaltje, steile stoep naar beneden. Straatnaam weet ik helaas niet meer.
De buitenbak was vrij mul, met ong. 50cm hoog schot, en daarboven stalen buizen. Achter de bak was weiland, waar een flinke kudde paarden in liep (ik herinner me een roodschimmel arabier).
Iemand bij wie dit bekent in de oren klinkt?

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 20:16

Hmz ik zelf kom uit de gemeente Leidschendam, heb alleen nog nooit van hem gehoord...
Weetje ook oftie ergens bij een park woonde ofzo,of echt rond het centrum?

manzano

Berichten: 23923
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 20:55

Hey, kom uit Leidschendam maar ken hem niet. Ik denk dat hij aan de Vliet woont, want dat is een kanaal met daarachter nog redelijk ruimte voor weilanden (zie je hier niet zoveel meer Knipoog). Maar wat wil je verder weten dan????

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-02 23:09

Van hem zelf hoef ik helemaaaaal nix te weten (nee, dank je, echt niet)
Ik heb mijn haflinger bij hem gekocht, en ben nog steeds op zoek naar de eigenaar voor Bram de lange. Het wil alleen niet echt vlotten. Dacht het eens op deze manier te proberen, tnx anyway