wie gaat er naar een paardenkamp?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mandyy

Berichten: 30484
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 15:27

ik ga met een vriendin bij de burght

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 17:53

ik ga waarschijnlijk (nog even lief kijken naar mammie en pappie Schijnheilig ) een weekje stage doen bij de European Riding College. Das een soort hogeschool waar je opleiding kunt doen tot beroepsruiter. Maar ik ga dus een stageweek doen, ook een soort kamp eigenlijk.
Twee uur per dag rijden, twee uur grooming en 1u ethologie (gedragsleer) Verder vooral helpen in de verzorging en onderhoud van de paarden en de stallen.

Ik ga wel met mijn eigen paardje. het is vooral om wat bij te leren ivm rijden zelf. Groomen kan ik wel een beetje (ga geregeld mee op menwedstrijden, laatste was CAI Wachtebeke)
xxx

sweetbuddy
Berichten: 491
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Ridderkerk-ZoNe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-02 17:57

zit je niet op les? Haha!

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 22:15

sweetbuddy schreef:
zit je niet op les? Haha!


is dit op mij bedoeld? Verward
xxx

sweetbuddy
Berichten: 491
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Ridderkerk-ZoNe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-02 08:29

ja omdat je daar leert rijden, zo bergeep ik het in ieder geval... Lachen

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 08:32

ik ga ook half op ponykamp... ik ga een kamp begeleiden... 2 weken lang.
het lamoen in markelo

sweetbuddy
Berichten: 491
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Ridderkerk-ZoNe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-02 11:55

wat leuk joh! neem je je eigen paard mee? Haha!

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 12:11

sweetbuddy schreef:
wat leuk joh! neem je je eigen paard mee? Haha!


Jij bent erg gefocust op eigen paarden, of niet? Verward

sweetbuddy
Berichten: 491
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Ridderkerk-ZoNe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-02 12:14

ja ben ik naar benieuwd Haha!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 12:32

[quote="Apollo"]Ikke ga ook!!! bij manege Bergemo in Heijen. Ben er vorig jaar ook geweest.
www.bergemo.nl
super coole manege!![/quote]

Hoooi,
dat is echt leuk zeg!
Toen ik bij center parcs was heb ik daar ook elke dag gereden. Daar heb ik op Bo gereden. Daar ben ik echt verliefd op geworden zeg! Het is een kei mooie haflinger en loopt echt super. Ik heb er 3 lessen en 1 keer vrij op gereden.
Wil je kijken of je hem nog ziet? Ik ben benieuwd of hij er nog is dan kan ik misschien nog een keer gaan rijden.

hm, er gaat schijnbaar iets mis met de quote, maar ja, het is in ieder geval voor apollo bedoeld.

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 14:26

ik ga dit jaar niet op ponykamp want ik geloof dat ze allemaal al vol zitten (ik was een beetje laat met inschrijven)

sweetbuddy
Berichten: 491
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Ridderkerk-ZoNe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-02 15:03

Citaat:
ik ga dit jaar niet op ponykamp want ik geloof dat ze allemaal al vol zitten


waar ik nartoe ga is het zelden vol, ik weet niet of je zin hebt, maar dan kan je bij ons komen Haha! Haha!

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 15:18

AMBER RULEZZZZZZZZZZz ik heb er nooit opgereden! Ik zal er ook nooit op rijden ook! Maar ze onwijs gaaf! (Alleen niet geschikt voor mij en ik voor haar! Haha! )

Sorry meiden, maar ik kom dit jaar niet! Zit met mn rijbewijs... als het wel ff kan.. kom ik een dagje!!!!! En dan ziekk jullie vast wel weer!!! Als het ff kan geef ik ook les dan!!! Maar dat zien jullie wel!!!

Dikke kus Marline!!!

(Faith Forever!!! Verdrietig )

sweetbuddy
Berichten: 491
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Ridderkerk-ZoNe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-02 15:32

heeeey Marline!

ik wist wel dat je bokt had, maar niet dat je Esmee heet, hoe kom je eigenlijk aan die naam?

ik ga naar TRK1... ik hoorde dat TRK2 niet doorging!!!
ik vind het ook wel erg jammer dat FAITH er niet meer is... nog nooit op gereden namelijk Lachen
jammer dat je niet komt, maar wel 1 dagje! (misschien)
het lijkt me echt leuk, want lydia vroeg ook al om les van jou... Haha!
ik zie je dan misschien wel (nog 3/4 weken)

veel succes nog met je rijbewijs Pling

nastyexplosive

Berichten: 281
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 15:48

Haai
Ík ga met mijn bijrijdijslander twee weken op vakantie. Ik doe dit bij een manege waar ik al 8 jaar op kamp kom (Rosworld).
Ik zelf ben iets te oud voor die kampen, ik weet alles precies al, en er zijn steeds meer kleine kinderen, dus zijn de ritten vaak stapsessie, en duurt het uren voor 40 hebben opgezadeld en eindelijk in het zadel zitten. Er zit ook een camping terrein bij, daar ga ik met een vriendin staan, we zetten allebei de aapjes daar op stal en gaan zelf een beetje aanklooen. Ik ben daar ook twee jaar leiding geweest, dus ik ken alle routes en mooie plekjes, dus ik vermaak me wel.
Daarna ga ik twee weken helpen op een ponykamp (Stal Bakels in Ransdorp) en dan neem ik mijn ijsco ook mee. Waarschijnlijk blijft ze twee weken alleen op de wei daar, gezien het feit ik haar nooooooooit te pakken krijg als ze op een enorme wei staat. Haha!
Is een beetje een vervelend aapje met zich laten vangen.
Kortom, ik ga een super paarden vakantie beleven.
-xxx-petra

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 16:51

sweetbuddy schreef:
heeeey Marline!

ik wist wel dat je bokt had, maar niet dat je Esmee heet, hoe kom je eigenlijk aan die naam?

ik ga naar TRK1... ik hoorde dat TRK2 niet doorging!!!
ik vind het ook wel erg jammer dat FAITH er niet meer is... nog nooit op gereden namelijk Lachen
jammer dat je niet komt, maar wel 1 dagje! (misschien)
het lijkt me echt leuk, want lydia vroeg ook al om les van jou... Haha!
ik zie je dan misschien wel (nog 3/4 weken)

veel succes nog met je rijbewijs Pling


Het zou best kunnen dat trk 2 niet doorgaat... ze hebben al heel lang te weinig aanmeldingen! En zat er aan tekomen! Al heb ik er nog niets overgehoord!

1 ding over Faith! Ze was geweldig... maar het moest klikken! En dat deed het tussen mij en Faith maar tussen Faith en vele anderen niet! Er zijn een heleboel van de leiding en deelnemers die hebben gezegd dat ze bij mij hoord, dat we een perfect team zijn! En dat waren we ook! Cool

En wat die les betreft... al moet ik je over 10 jaar opbellen jullie krijgen hem!!! *LOL*

sweetbuddy
Berichten: 491
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Ridderkerk-ZoNe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-02 18:24

nastyexplosive, dat lijkt mij ook een heeeele leuke vakantie! Cool
en dan alvast succes met je ijssie uit de wei te halen Haha!

sweetbuddy
Berichten: 491
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Ridderkerk-ZoNe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-02 18:31

nog over TRK2... ik hoorde het ook maar van Kristel, want zij had Marleen gebeld en zij belde weer tante Attie, ofzo...

ik weet niet of ik faith leuk gevonden zou hebben, ik heb der nog niet eens met 1 vinger aangeraakt, laat staan rijden,
maar het leek me wel leuk om te proberen! }>

Citaat:
En wat die les betreft... al moet ik je over 10 jaar opbellen jullie krijgen hem!!! *LOL*


daar hou ik je aan Haha!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 18:38

[quote="nastyexplosive"]Haai
Ík ga met mijn bijrijdijslander twee weken op vakantie. Ik doe dit bij een manege waar ik al 8 jaar op kamp kom (Rosworld).
Ik zelf ben iets te oud voor die kampen, ik weet alles precies al, en er zijn steeds meer kleine kinderen, dus zijn de ritten vaak stapsessie, en duurt het uren voor 40 hebben opgezadeld en eindelijk in het zadel zitten. Er zit ook een camping terrein bij, daar ga ik met een vriendin staan, we zetten allebei de aapjes daar op stal en gaan zelf een beetje aanklooen. Ik ben daar ook twee jaar leiding geweest, dus ik ken alle routes en mooie plekjes, dus ik vermaak me wel.
Daarna ga ik twee weken helpen op een ponykamp (Stal Bakels in Ransdorp) en dan neem ik mijn ijsco ook mee. Waarschijnlijk blijft ze twee weken alleen op de wei daar, gezien het feit ik haar nooooooooit te pakken krijg als ze op een enorme wei staat. Haha!
Is een beetje een vervelend aapje met zich laten vangen.
Kortom, ik ga een super paarden vakantie beleven.
-xxx-petra[/quote]

Dit is wel heel toevallig, eerst iemand die bij bergemo gaat rijden en nu jij die al bij rosworld rijd.
Ik ben daar vorig jaar en het jaar daarvoor op kamp geweest. Ik was wel op het western kamp toen. En het was heeel leuk.
Laatst bijgewerkt door Fleury op 21-06-02 13:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 18:59

15happy16 schreef:
Hoooi,
dat is echt leuk zeg!
Toen ik bij center parcs was heb ik daar ook elke dag gereden. Daar heb ik op Bo gereden. Daar ben ik echt verliefd op geworden zeg! Het is een kei mooie haflinger en loopt echt super. Ik heb er 3 lessen en 1 keer vrij op gereden.
Wil je kijken of je hem nog ziet? Ik ben benieuwd of hij er nog is dan kan ik misschien nog een keer gaan rijden.

hm, er gaat schijnbaar iets mis met de quote, maar ja, het is in ieder geval voor apollo bedoeld.


Hooi.....
ja ik zal kijken of Bo er nog is. ik denk het wel;) vorig jaar was ie er nog...het is idd een mooi (grote) haflinger! en heel braaf vind ik. heb er niet op gereden maar zo'n meisje reed erop die er nog nooit les had gehad! hadden ze niet vertelt..dus de leiding wist van niets Frusty Maar ik zal kijken en er wel een picture van maken. ik zelf heb toen op Amigo gereden!
-xxx-
Monique

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 19:01


Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 19:26

sweetbuddy schreef:
ja omdat je daar leert rijden, zo bergeep ik het in ieder geval... Lachen


haha, ja zo had ik het nog niet bekeken Haha! waarschijnlijk typfoutje Clown

Ik heb les ja, één keer in de week een half uur prive dressuur.
En in augustus rij ik 8 jaar (ook al zou je dat niet zeggen als je me op mijn beest ziet zitten, maja)
xxx

nastyexplosive

Berichten: 281
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 20:20

Ik las van iemand (ben even naam kwijten en het quoten begrijp ik nog nietmet zo'n mooi wit omlijstinkje Verdrietig )
dat zij niet meer op kamp kan omdat het vol is. Ik weet nog wel een kamp dat niet vol is, bij stal bakels hebben ze nog genoeg plaats dus schrijf je in. [/list][/quote]

sweetbuddy
Berichten: 491
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Ridderkerk-ZoNe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-02 21:49

je hoort het Ditta! er zijn nog genoeg kampen waar je terechtkan! als je tenminste nog zin hebt Haha!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 00:11

sweetbuddy schreef:
Citaat:
Ik ga lekker met jouw mee Lisa en we gaan lekker keten!!!! En natuurlijk lekker rijden en ja bokt is hel verslavend!


je bent nog iets vergeten... DE KOPJES WEGBRENGEN!!! Knipoog
mzzlz


whahaha, nee dat kan niet ik moet dan eten,want ik heb suiker ziekte Schijnheilig Haha!