Heb je dat nu ook wel eens...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Heb je dat nu ook wel eens...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-02 15:18

... dat je ZO vreselijk trots en blij bent met je paardje?? Ik heb dus deze week een super week met Mikado gehad. Hij heeft twee weekjes op rust gestaan door omstandigheden (ijzer eraf, ik ben zelf heel ziek geweest) en maandag had ik er voor het eerst weer opgezeten. Maandags was ie nog heel stijfjes, had heel veel moeite met zich rond maken etc, maar toch, het ging wel aardig. Dinsdag naar les. Ik dacht, zal wel een ramp worden, maar nee hoor... Meneer kwam netjes naar beneden, liep lekker door, maakte zich mooi rond, netjes vierkant staan, achterwaarts ging zelf goed... Springen kon ie ook nog Tong uitsteken (hebben nu een nieuwe instructrice, die was nogal verbaasd dat mn tinkertje kon springen!! stond een dubbel van 2 steiltjes eerste ±70, 2e stond op een meter... "Kan ie dat dan??? hehe, je had haar moeten zien kijken toen ie er overheen ging *LOL* )

Dinsdag een heel relaxt buitenritje gemaakt om weer ff lekker te relaxen...

Donderdag ben ik zelf aan de slag gegaan, lekker naar de binnenbak gestapt (allemaal enge killer-koeien...*zucht, is het enige waar ie bang voor is.. vrachtwagens, vliegtuigen (staan vlakbij het vliegveld) etc maakt m nix uit... maar koeien... die zijn gevaarlijk!!) en daar eens lekker aan de slag gegaan.. En hij liep gewoon helemaal super!!!! normaal laat ie zn rug niet snel los, maar ineens pats boem, liep ie zo lekker, koppie ging naar beneden en het liep helemaal los! Was helemaal gelukkig. Linkergalop heeft ie ook moeite mee,maar ineens: netjes aanspringen, mooi aan de teugel blijven, heel nageeflijk... *zucht ben zo trots Lovers * ook een beetje schoudervoor gereden, pasje wijken... en hij deed het gewoon allemaal..

Vrijdag weer lekker gedressuurd en hij liep weer zo lekker los... Dat geeft mij zo'n lekker gevoel he, dat ik het gewoon allemaal zelf met hem voor elkaar heb gekregen.. Haha!

Gister weer een buitenrit gemaakt en ff lekker een heel stuk gegaloppeerd Lachen

Vandaag krijgt ie lekker een rustdagje, gan wel ff een eindje wandelen ofzo..

Maar ik ben dus echt zoooooooooo blij en trots op mn koetje he!! Ook als ik op de club rij, dan krijg je soms van die blikken van... Heej.. een Tinker en hij loopt netjes! Dan denk ik soms in mezelf van Haha, ze kunnen het wel! En dan vind ik het toch een stuk knapper van me dat ik het met m'n knollie voor elkaar krijg om hetm zo te laten lopen, dan sommige kinderen die een pony hebben die ze dan met weet ik veel wat voor hulpmiddelen naar beneden aan het "rijden" zijn....

Maar goed... nog meer mensen die dat gevoel nu ook hebben??????

Liefs, Renée


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 18:07

Voor dat gevoel doe je het!!!!

Soms voel ik me net Anky Knipoog Haha!
En mijn dag kan dan niet meer stuk.
Dan heb ik een grijns van oor tot oor.
En als ik thuis kom word er meteen opgemerkt "die liep zeker heel lekker vandaag"

Hoe dat ze dat toch altijd weten Haha!
Andersom geld het trouwens ook Scheve mond

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-02 18:27

Toen ik donderdag ook terug reed... echt met zo'n vreselijke smile op m'n gezicht Haha! sommige mensen zaten me aan te kijken Tong uitsteken Maar dan krijg je toch wel vriendelijke reacties!!

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 18:42

had dat ook vrijdag, ging echt super met isabelle
ze was dan eindelijk na lange tijd dat steigeren zo goed als afgeleerd, iemand anders mocht haar dan eens proberen pats boem,alles naar de kl*ten.dan een paar keer(een week of 2) slecht gegaan,en nu de vrijdag ging het echt Lovers Kwijl zo goed,niet normaal,ze kan nog niet echt aan de teugel lopen enzo,moet dat allemaal nog leren maar in stap ging het echt goed,zeker op het einde van de les,ze kwam zo rond!
en vandaag weer,niet gereden,maar gelongeerd en wat mee bezig geweest, maar lees dat maar in verslag v.d. dag.,anders ben ik weer uren aan het vertellen Haha!

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 20:35

Ik had het laatst ook. Ik had zin in een lekkere buitenrit maar bij het poetsen ontdekte ik dat Pjelk een ijzer miste Frusty . Baal. Nou goed, rijden wilde ik wel dus toen maar naar de manege. Daar bleek de buitenbak een grote blubberbende te zijn dus toen maar in de binnenbak (nog meer baal) maar daar liep Pjelk toch een partij lekker! Helemaal los en de hele tijd er lekker los rond door. Wijken en schouder binnenwaarts gedaan en een van onze dressuurcracks merkte op dat Pjelk wel mooi liep. En wat voel ik mij dan goed, dat allemaal toch maar voor alkaar te krijgen met zo`n dik rond Fjordenbeest. Vorig jaar kon hij alleen nog maar de bak door scheuren... Ook springen gaat nu goed. een jaar terug racede hij overal bij langs maar nu springt ie van alles: in-uitjes, oxers, of vier sprongen achter elkaar, hij draait er zxijn hoef niet voor om. En als ik dat allemaal bedenk ben ik toch best wel heel trots op mijn paardje.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Balou_k, gillian, Mark0919, saphire en 33 bezoekers