De veearts weer eens wezen buurten.

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

loontje

De veearts weer eens wezen buurten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-02 19:36

Nou had ik dinsdagavond de veearts laten komen voor fiesta want die had veel snot in haar neusje en werd steeds erger.

Kom ik vanmiddag op stal had amber ook echt groen snot in haar neus.Haar eene neusgat zat helemaal dicht.Echt zielig ze had het echt benauwd.Me arme meis.Ik gelijk gevoeld of ze opgezette klieren had en ja hoor het was bingo.2 van die grote bulten tussen haar kaaklijnen in.Ik gelijk ongerust,want tja droes heerst nog steeds door heel het land.
Ik toch maar besloten om weer de veearts te laten komen.

Hij zou tussen 2 en half vier komen.Nou om half 5 was er nog niemand.Me vriend weer gebeld bleek dat hij al langs geweest maar had nieniemand gezien.Tja dat heb je als je niet verder loopt als het eerste gedeelte Frusty .Nou hij zou nog langs komen dus om kwart over 5 was hij er.Hij heb de conclusie getrokken dat ze een infectie heeft in het begin van haar luchtwegen.Maar omdat ze opgezette klieren heeft kan het ook droes zijn.Dus ik moet haar goed temperaturen en goed in de gaten houden.Maandag komt hij nog even kijken bij ons.

Nou mag ze met geen enkel paard los staan en met zo min mogelijk paarden contact hebben.Op zich niet erg maar ze kon al het land niet op dus stond met fiesta in de bak en dat mag ook niet meer.Dus er zit niks anders op als haar alleen in de bak te zetten Huilen arm ding.Nou ja hopen dat het geen droes is en dat ze snel weer beter is want die kleine meid heeft ondertussen en abonnement bij de veearts.

Sorry dat het zo'n lang verhaal is maar ik baal er echt van.Weer een klap voor d'r weerstand.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie