Ik ben Blij!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-01 17:47

eindelijk lijkt er een einde aan de MKZ te zijn gekomen .
Ook hier in het zwaarste gebied is bijna alles vrijgegeven.
vanaf de 22ste mag waarschijnlijk weer iedereen bij ons op stal komen. de boerin moest even overleggen ivm hoe of wat met het screenen en scheiden van paarden/koeien maar toch het is een begin!Echt ik ben zo blij kan wel gaan janken kinderachtig he?
Maar als je weet hoe wij in spanning hebben gezeten en hoe raar het is als je buren wel geruimd worden en dat wij het overleefd hebben echt net op het randje....
de greutelseweg waar wij aan zitten is doormidden gesneden iedereen rechts vanaf apeldoorn gezien wordt geruimd wij zitten links samen met nog 1 boerderij is dat geluk hebben of niet?
Ik wil dus namens dit berichtje iedereen bedanken voor alle lieve meelevende woorden het heeft echt geholpen.

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Sirius_

Berichten: 10947
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 17:49

wat zeg je dan, gefelicibokt?

blij toe zeg dat die crisis verminderd!

_________________
<FONT COLOR="deeppink">If you need some love and some care just think of me and I'll be there

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pam op 2001-05-19 18:48 ]</font>

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 17:49

GEFELICITEERD
ik weet niet of ik t zo kan zeggen (is misschien banketstaaf voor degen die wel geruimd moesten worden)maar voor jullie is t gewoon fijn dat er niets meer aan de hand is. en dat jullie net op t randje hebben gezeten.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-01 17:57

Tja ik voel me dus ook erg dubbel en schuldig het is zo raar vrienden (renate) en heel veel kennisen die geruimd zijn de meesten zijn dolblij dat wij het gered hebben maar toch kunnen we het maken zo blij te zijn.... Blaartje gaat naar een goede vriend toe hij is alles kwijt geraakt hopen dat Blaar kan helpen een nieuw leven te beginnen al zal ik haar best missen blaartje de kusjeskoe

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 18:09

Lieve Kim, ik ben vreselijk blij voor je, en huil jij maar een flink eind weg. Dat heb je wel nodig want er is een hoop energie-tekort bij jou sinds alles wat er gebeurd is, en emoties uiten helpt dan een boel.
Het wordt nu ook weer wat mooier weer, ik hoop dat je binnen korte tijd weer buitenritje mag maken. Maar nu eerst sterkte gewenst door: de ree die ik vanmiddag in een wei aan de bosrand zag. Hij stond in heel hoog grasland, middenin het land, keek richting mij (ik was met de fiets gestopt). Wel drie minuten keek hij naar mij, en sprong toen heel rustig zonder haast richting het bos, kroop onder het prikkeldraad door en weg was hij.
Nu, een uur later, ben ik nog steeds helemaal onder de indruk. Zo dichtbij, zo rustig, zo vrolijk. Een ree.
Een ferrari is er niets bij, nee.
Wuivend gras, als een groene zee.
Donkere fluisterende bomen.
En ik weet het ineens:
mijn leven zal goed komen...
D.

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 18:12

ik snap t heel goed. iedereen aan je linker kant 'viert feest' zij hebben het gered terwijl aan de andere kant ook een heel groot deel overnieuw moet beginnen.
Dat blaartje naar hun toegaat geeft ook te kennen dat jullie dat heel goed begrijpen. ik hoop dat er in Nederland meer boeren zijn die 1 koe weggeven aan een boer die alles verloren is. als elke boer dta doet dan hebben ze zo weer een mooie nieuwe veestapel.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 18:15

Ow wat goed!!! Eindelijk weer! Nou ik vind het niet kinderachtig als je nu gaat zitten janken hoor...zoveel spanning als jullie gehad hebben, ik weet niet of ik dat wel had kunnen verdragen.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 18:44

Ik krijg er ook kippevel van hoor.....fantastisch voor je hoor Kim!!
Nu weet je pas hoe zo'n voorrecht het is gewoon elke dag gewoon over de weg te mogen enz.....enfinm, je begrijpt het wel denk ik.
ben heel blij voor je!!!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 19:02

Pffff.... Fijn voor je Kim. Kan snappen dat je heeeeel erg opgelucht bent. Dat ben ik ook, en jij zat er middenin, terwijl ik nog aan de kant zat.
gelukkig maar! En tsja, het is wel heel erg wrang dat je buren geruimd zijn. Maar dat vinden zij vast niet erg, ik denk dat zij ook erg blij zijn voor jullie.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 19:04

Hey Tof Kim!
't zal wel weer ff wennen zijn, maar dan positief Knipoog
Party!! Party!!

:evaw:

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 19:05

Je hebt groot gelijk dat je blij bent. Dat mag ook. Jullie kunnen nu de mensen die alles kwijt zijn weer iest nieuws op te bouwen.

Ik ben ook heel blij dat de ellende nu voorbij is.

Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 19:30

hey kim, ik ben zelf ook dolblij voor jullie hoor. heerlijk gewoon dat frans niet geruimd hoeft te worden. ik heb vandaag de video van onze ruiming gezien, dat was wel even slikken. vooral toen ik mijn 2 lievelingsgeiten in de veewagen zag gaan. maar het is bij ons niet anders, over ruim een maand hoopt frank opnieuw te kunnen beginnen. ze krijgen iig al een kalf van een oude studiegenote van brigitte, geloof ik.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 19:55

Nim, je weet wel een beetje hoe ik er over denk. Eerlijk gezegd ben ik ook opgelucht voor jullie, terwijl ik tegelijktijd denk aan alle boeren die getroffen zijn 'hoe nu verder?'. Het is een vreselijke toestand.

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 20:19

Gelukkig zijn jullie er doorheen gekomen, het is inderdaad erg van al die boeren die alles hebben verloren, maar aangezien jij er niks aan kon doen heb je het recht om gelukkig te zijn, ook al voel jeje banketstaaf tegenover je buren. Als jij was geruimd en zij niet was je ook blij geweest voor hen.

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 22:30

Joepieee!!!!! Party!!

I love to love!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 02:44

ohhhhhhhhhhh dit is echt helemaal geweldig,wat fijn voor frans zeg,wat een opluchting.nou hopelijk kan ik lot en alderic gauw weer platknuffelen want ze moeten veel inhalen want ik heb ze wel gemist!!!en natuurlijk veulentjes kijken.............

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 06:01

Nee Nimber, ik vind het helemaal niet kinderachtig van je dat je hebt zitten huilen. Ik denk dat op dat moment de grootste vent gaat zitten janken. Er zal waarschijnlijk zoveel spanning van jullie afgevallen zijn dat het echt een opluchting is. Ik ben ontzettend blij voor jullie en kan me enigzins indenken wat jullie mee hebben gemaakt. Dat duimen en bidden heeft toch geholpen voor jullie. Veel geluk Nimber...
groetjes, Caballo

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 15:48

Oooww het is echt geweldig.
Ook zo fijn voor degenen die al 2,5 maand hun paard niet heeft gezien!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 16:02

Echt Kim? Dat zou echt wel heel fijn zijn, gewoon eindelijk van al het gezeik af zijn. Ik ben echt heel blij voor jullie allemaal, en stiekem natuurlijk ook een beetje voor mezelf Party!! Party!! , want nu kan ik tenminste na alle examenstress ff uitwaaien in Wiessel. Superfijn, ook voor Frans en Mieke natuurlijk en alle koeien (wat jammer dat Blaartje weggaat, was zooo lief, maar wel fijn voor die andere boer) en de geitjes(zelfs Agnes Knipoog)

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-01 16:03

heeeeeeeeeeeeeeeey dododee ben je er ook wauw zo wordt het nog een hele club hoe kom jij hier nou weer terecht?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 16:11

Ja het word een gezellige boel hier

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 16:13

Allemaal dankzij mij *LOL*

I love to love!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 16:51

Jahaaa DODODEE IN DA HOUSE!!!!!!
Extreme duivel Extreme duivel nee hoor Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 16:55

Van Wilona, ik kwam al best lang om de berichtjes over MKZ te lezen, maar had me nooit aangemeld. Wilona heeft me ertoe aangezet. Maar nu is het natuurlijk helemaal fantasties nu ik er ben!!! Dat lijkt me duidelijk (*knipoog*haha)

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 18:23

Nou welkom doree!!

I love to love!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, Jintexx, lletam, Mevr_Meeuw, Raineri, rocky_1995, Vlindy en 140 bezoekers