wie rijdt er hier wedstrijden?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mer1980

Berichten: 18868
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 18:01

Ik reed wedstrijden met mijn paardjes. Met Meis ben ik L dressuur en M springen geworden en met Maserati heb ik de kans niet eens gekregen om echt Z te starten. Toen moest ik hem in laten slapen. Met mijn pony ben ik M2 dressuur geweest en ZZ springen. Ik ben in 1996 2e geworden op de Levade en ik ben 86 keer 1e geweest met haar. Het het aantal punten ooit gereden waren er 186 met Maserati in het M1 2e proef was 179 pnt. Dus een errug leuke wedstrijd. Ik weet niet meer waar dat was.

Greetz Merilyn

Fadima
Berichten: 153
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 18:49

Ik rijd ook wedstrijden, nu 4 jaar met Fadima, ben begonnen in het groen omdat Fadima toen net pas 4 was en ik van de manege afkwam en geen ervaring had. Ben snel door de B en L heen gereden. Hoogste in de L, namelijk 174pt. M1 ging iets minder snel maar toch ook maar 6 maanden. Nu rijd ik een jaar M2 ivm de MKZ dus niet verder gekomen en ik heb nog maar 1 winstpuntje nodig in de M2. Dus das bijna Z. Met springen rijd ik nog B en kom waarschijnlijk ook niet verder.
Ik rijd nu nog een jaar door en hoop volgend jaar op een paard door te gaan. Ik ga ongeveer 2 keer per maand op concours. Nu vaker. *LOL*

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-01 21:50

he Merilyn, hoezo heb je al je wedstrijden onthouden???? ik zou het echt niet weten hoeveel ik er heb gereden. ff een klein reken sommetje... ongeveer 42 per jaar op wedstrijd. dat 3 jaar lang. en dan die jaren ervoor iets van 25 per jaar, 3 jaar lang. oke, geen zin om uit te rekenen. maar ja, en met welk paard wat gereden weet ik al helemaal niet meer. de belangrijke wedstrijden wel, maar ik hou echt nie bij me beesten bij hoeveel dus intotaal... wel knap dat je het bijhoud. ik weet niet eens alle geboortedata uit me hoofd.... Er zijn trouwens ook mensen die hun aantal gewonnen prijzen bijhouden! wie dat doet, moet maar veretellen hoe diegene dat doet, want je kan natuurlijk niet alleen de bekers tellen, maar ook alle waardenbonnen en dekens en dat soort dingen. misschien aan het aantal rozetten??? geen idee hoe je dat precies zou moeten doen... tell me!

_________________
Love ya all!! keep smiling!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Merel Blom op 2001-06-17 21:51 ]</font>

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-01 22:38

Nou, ik rij weer wedstrijden Haha! Haha!

Heb altijd bij de pony's L gereden, en nu na eindelijk 2 jaar mag ik weer starten Haha! helaas omdat we in de L 3 winstpunten hebben, moeten we dus nu L1 starten Verward Ik dacht dat ik dit jaar L2 zou starten met 3 winstpunten, maar dat kon helaas niet, dus nu ff door dat L1 heen Haha!
Maar ik start nu dus bij de paarden met Youri, en dat is dus de L1, springen heb ik bij de pony's met hem gedaan ook de L.
Uhm verder heb ik een poging gewaagd met de haf, maar daar was ik snel van genezen, met de oeffenwedstrijd ging het al mis, de uitgang was net iets te leuk Haha!

En ik ga volgendjaar met Florenske dressuur B starten.

deze foto is van de limburgsekampioenschappen ( volgens mij 3 jaar geleden, we waren toen 12de EN ik super trots Haha! Haha! , de punten waren volgens mij, 171, en 156, dat vonden we dus erg raar, bij de ene jury was ik 3de en bij de andere iest van 14de ofzo, dus werd ik 12, en toch heeeeeeeel trots LOL)

Afbeelding

groetjes lara

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 12:41

Heeft iemand nog in Ede sgw gereden???????

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 12:51

ik rij ook wedstrijden ben L2 dressuur en B springen.
ik ben bijna elke week op concour

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 15:07

Citaat:
Op 2001-06-14 22:24, schreef Merel Blom:
iemand nog boeiende wedstrijden gereden ??? of boeiende prestaties???


Kweenie of dit boeiend is: Was een keer op een wedstrijd, 2 B proefjes gereden, 2x 1e met 182pnt en 179 pnt. De dag erna mn 1e L proefje ook 1e met 173? pnt geloof ik, weet niet meer precies hoeveel pnt maar wel 2 wp! De week erna gesprongen, (L) maar draaide te scherp weg, hoorde een knak, en plokkie had een gescheurde pees Huilen en daardoor mag ik niet meer springen! (ik bedoel Palona)

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 18:08

nou ik rijd geen wedstrijden ivm dat ik geen trailer heb en op de manege hier ook nooit gedaan niet zo leuk enzow.. en op paardendal (ja waar ook sjors staat en petra rijd) wel es onderlinge wedstrijdjes gedaan enzo weles gezien petra?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 09:23

Ik en mijn tuigertje Jurga rijden nu een jaartje in de B-dressuur. Gaat niet erg hard haha, ik rijd de hele tijd net tegen de punten aan, maar krijg ze nooit, snik. Ik ben nu B+3. Echt geen lol aan zo. Volgende wedstrijd laat ik iemand anders wel gaan kijken naar mijn punten en die mag me het dan voorzichtig vertellen. Want ik heb telkens de neiging om heel hard te gaan schelden en tot tien tellen valt dan niet altijd mee Boos! . Ilona
ps. Ik ga toch maar door, laat me niet op de kop zitten... ik ga ooit revanche nemen met mijn veulen!!!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 10:09

Citaat:
Op 2001-06-17 21:50, schreef Merel Blom:
he Merilyn, hoezo heb je al je wedstrijden onthouden???? ik zou het echt niet weten hoeveel ik er heb gereden. ff een klein reken sommetje... ongeveer 42 per jaar op wedstrijd. dat 3 jaar lang. en dan die jaren ervoor iets van 25 per jaar, 3 jaar lang. oke, geen zin om uit te rekenen. maar ja, en met welk paard wat gereden weet ik al helemaal niet meer. de belangrijke wedstrijden wel, maar ik hou echt nie bij me beesten bij hoeveel dus intotaal... wel knap dat je het bijhoud. ik weet niet eens alle geboortedata uit me hoofd.... Er zijn trouwens ook mensen die hun aantal gewonnen prijzen bijhouden! wie dat doet, moet maar veretellen hoe diegene dat doet, want je kan natuurlijk niet alleen de bekers tellen, maar ook alle waardenbonnen en dekens en dat soort dingen. misschien aan het aantal rozetten??? geen idee hoe je dat precies zou moeten doen... tell me!


Ik bewaar al mijn coupons in een map en op alle prijzen zet ik datum/welk paard/welke klasse/waar e.d.

Wel grappig dat ik voor de kleine wedstrijdjes joekels van bekers heb staan en voor de groter wedstrijden alleen een rozet...

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 13:41

Met Marco heb ik heel af en toe een wedstrijdje onder het zadel gereden. Verder liep Marco nog marathonwedstrijden. Met Mylord wil ik wel fanatiek wedstrijden gaan starten. Die pony wil er ook graag voor werken. En dat kon ik van Marco niet bepaald zeggen, haha............. Haha! Haha! Haha! Haha!