Mijn kat zojuist uit de boom gered |:(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Mijn kat zojuist uit de boom gered |:(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-02 21:25

Tony, ons zorgenkindje is schijnbaar vanmiddag dus van het balkon afgevallen |:(
Mijn vriend zag hem voor het laatst tegen het randje aanliggen, en waarschijnlijk is ie er in zijn slaap gewoon afgevallen net zoals ie altijd van de bankleuning doet.

Een Tony afwezigheid merk je snel genoeg, wegens de stilte en de rust, meneer is een praat poes en een aandachtstrekker namelijk.
En ik was meteen over de rooie aangezien de laatste keer dat ie zo'n uitje had 3 maanden duurde + operatie etc.
(Hij komt voor de rest nooit buiten, ondanks dat ie een voorheen wilde kat is vind ie het nu eng buiten en blijft ie liever knus binnen bij vrouwtje Knipoog )

Ik eerst gaan zoeken, en ik dacht wel een vaag gemauw te horen achter, maar het was wel erg vaag.
Daarna samen met vriendje de buurt doorgegaan om te zoeken.
Uiteindelijk nog Simba route afgelopen in de hoop dat Tony die geur herkende van Simba's territorium.
En toen ineens die mauw, het leek van boven te komen Verward
Dus wij de balkons afturen om te kijken of ie daar zat.
Ineens hoorde ik hem achter me, in de bosjes, bleek hij boven in een conifeer te zitten van de heg |:(
Meneer wilde wel naar vrouwtje heel graag maar dorst niet naar beneden te komen.
Uiteindelijk een stoel erbij gepakt en ik kon hem gelukkig pakken,
Het arme ding rilde helemaal, angst en intussen regende het ook.

Even onderzocht en hij heeft gelukkig niks, en nu zit ie lekker warm binnen aan zijn whiskas met sardintjes dinee Lachen


BBL

Berichten: 288
Geregistreerd: 22-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 21:41

't sukkeltje!!!! Misschien dat-ie 't nu wel voortaan uit z'n koppie laat, is toch al de 2e keer dat-ie een niet zo'n leuke ervaring heeft...
Maar ja, ze zijn toch behoorlijk eigenwijs he....'k weet er alles van, heb er zelf 2 thuis rondscharrelen... Clown

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 22:12

O,o,o, die katten toch... Het is in ieder geval geen ezel, want die stoot zich GEEN twee keer aan dezelfde steen. Haha!

Onze vroegere kat, Thijsje, was een keer 4 hoog van de vensterbank gevallen. Het arme dier is drie dagen kwijt geweest en hij was helemaal van slag. Huilen

Onze andere kat Siepie overkwam hetzelfde, maar zij ging gewoon net zolang bij de benedendeur zitten wachten tot iemand die open deed en toen is ze gewoon weer naar boven gewandeld waar ze voor de deur ging zitten mauwen. Lovers

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 08:03

Tssk, die poezen ook Knipoog

Mijn poezen mochten niet naar buiten toen ze wat jonger waren...
als ik ze niet aanlijnde Haha! prille begin.
Toen presteerden ze het om via mijn slaapkamer raam, de conifeer aangrenzend in te springen en zo omlaag te gaan!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 08:40

Met katten verveel je je echt nooit. Nooit!! Haha!

Afgelopen najaar ben ik 3 dagen lang mijn jongste kat kwijt geweest. Ze komen normaal gesproken alleen in mijn tuin die compleet afgezet is met gaas. Maar ja, de jongste is erg creatief en klom via een boom (had hij nog nooit gedaan) over het gaas op de schutting en was 3 dagen lang nergens te bekennen.

Toen stond hij ineens midden in de nacht voor de deur. 3 brokjes gegeten en wilde toen wel weer naar buiten.... Frusty

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 08:51

Jeetje, de oen!! Gelukkig heeft hij er niets aan over gehouden....

Wij hebben ook twee katten, en ik heb al zoveel gekkigheden met die dingen meegemaakt, dat wil je niet weten. Ook boom-avonturen hoor, maar die zal ik jullie nog maar even besparen...... Knipoog


Misschien is het een idee, aangezien dit nu al twee keer is gebeurd, om jullie balkon "cat-proof" te maken. Dit hoeft echt niet lelijk te zijn, en het is een stuk veiliger voor je kat. Als je interesse hebt, PB dan even. Ik heb wel wat links voor je, waar je kunt lezen hoe een en ander in z'n werk gaat.

Een knuffel voor die mafkees!

Grtz, Marieke

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 09:08

Jeetje, de oen!! Gelukkig heeft hij er niets aan over gehouden....

Wij hebben ook twee katten, en ik heb al zoveel gekkigheden met die dingen meegemaakt, dat wil je niet weten. Ook boom-avonturen hoor, maar die zal ik jullie nog maar even besparen...... Knipoog


Misschien is het een idee, aangezien dit nu al twee keer is gebeurd, om jullie balkon "cat-proof" te maken. Dit hoeft echt niet lelijk te zijn, en het is een stuk veiliger voor je kat. Als je interesse hebt, PB dan even. Ik heb wel wat links voor je, waar je kunt lezen hoe een en ander in z'n werk gaat.

Een knuffel voor die mafkees!

Grtz, Marieke

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-02 10:31

Tis echt een oen jah, ooit al een gehoord van zijn whiskasblikje avontuur Verward
Snachts uit bed geblert worden met een diep dof gemauw, meneer had een leeg whiskas blikje uit de prullenbak gevist en zat met zijn hoofd vervolgens vast in het blikje; iets te diep in het blikje gekeken Knipoog

En Marieke22 ik ben wel benieuwd naar een katproofbalkon, ik zal je pb-en, ik probeer mijn huis al zoveel mogenlijk katproof te hebben, maar dit beestje verzint altijd wat nieuws en is daar erg creatief mee Lachen
Hij is overigens net 3 geworden (vorige week) en is dus de zwarte in mijn profiel.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 10:40

In mijn vorige huis had ik ook een katproof balkon, perfect hoor! Nu dacht ik dus een katprooftuin te hebben, maar aan de boom had ik niet gedacht...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Barramundi, GoogleAdsense en 2 bezoekers