voor het eerst weer buiten gereden.. mwoah..

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Toess

voor het eerst weer buiten gereden.. mwoah..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-02 20:55

Boos! Had bonanza gereden vandaag in de stap liep ze heerlijk lekker koppie naar beneden! In de draf wat minder maar wel nagevelijk..
Andere kant ging in stap super nog steeds lekker nagevelijk en los, maar de draf was knudde en Anja en Nykie waren toekijkers, nou dan KAN ik gewoon niet rijden als het niet wil..
Dus toen maar gestapt en Anja erop gezet, die heeft de rechterdraf ff gedaan...
Toen ging Nykie nog ff..
Ik zou nog ff een klein buitenritje maken om uit en droog te stappen..
Nou begon heel goed, tot we langs een hek kwamen wat eng was, steigeren en draaien, proberen terug te draaien, nee ik ben baas we gaan verder..
Nog een keer steigeren en de waterval van de buren was wel ERRUG eng.. dribbelen en helemaal heet..
Nou toen aan het eind van het weggetje maar omgekeerd want was alleen (Anja wachte bij de oprit)...
Nou daar gingen we al, in een soort galop op de plaats..
Kon dr nog makkelijk houden, maar toen kwamen langs Abel z'n stukje land en die was heel blij bon te zien dus die ging hinnikend rond draven, toen was het mis..
Bon helemaaaaaaaaal gek, zou nog een keer steigeren maar kon dr vooruit schoppen, nouja toen dacht ze zeker ik mag enit steigeren dan vlieg ik dr wel weer vandoor..
Toen kwam Anja al aangelopen en heeft dr gepakt en zijn we zo terug gegaan..

Ik had wel de neiging om het stukje nog een keer te rijden, maar vond Anja geen goed plan..
Nouja volgende keer gaan we dit mooi nog een keer overdoen!

Denk dat het komt omdat het de 'eerste' keer weer is, voor het eerst aan de longe vloog ze dr ook tig keer vandoor en bokken enzo..
Dus denk dat het volgende keer wel beter gaat....

Kuss Maaike

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Ekstul

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 22:45

wat jammer nou! het ging de laatste keren zo goed met buitenrit! Misschien vind ze het beter vertrouwt met iemand ernaast (fiets).
Scheve mond

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie