TE grappige overgang...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

TE grappige overgang...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-02 20:42

vandaag was het weer eens lekker koud(nou, koud..haha)en waaide het behoorlijk hard..echt de juiste omstandigheden om Leroy te rijden NOT!
omdat het ineens weer kouder was en omdat de bosjes naast de bak weer lekker waaide was hij ineens veel vlotter..haha.
ik vond het opzich nog niet eens zo heel erg, hij was wel heel goed aan het been Knipoog en hij ging er niet vandoor ofzo dus zo erg was het niet...
ik was lekker veel overgangen aan het rijden(stap-galop-halt-galop-stap-draf-etc.) en veel oefeningen, alleen van die overgangen werd hij een beetje erg hyper..haha.
toen stond ik stil en ik wilde aandraven..normaal reageerd hij dan nooit zo goed(vandaag ook niet)maar dit keer wel...hij sprong aan in galop en reacette kei hard weg...ik dacht echt wat is dit nou weer..
dat meisje die bij me in de bak reed dacht precies hetzelfde..haha.
haar pony was heel vervelend(zelfde reden)en leroy was eigenlijk heel braaf dus dit was niet echt verwacht..
ik vond het wel grappig eigenlijk, hij reageerde tenminste..haha.
morgen weer les, hopen dat hij dan ook zo lekker aan het been is, alleen dan mag hij zo'n actie wel even achterwegen laten...
daarna heb ik de overgang trouwens nog 2 keer gedaan, toen deed ie weer normaal..haha, gek.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 21:51

Hmm, is ie een beetje pro-actief bezig Haha! ?
Paarden reageren inderdaad soms heel kriegelig op omstandigheden van buitenaf, en wind (+ regen) zijn helaas niet ideaal.
Gelukkig dat er verder geen gekke dingen gebeurd zijn.
Morgen weer een dag !