Na 7 maanden komt ex-verzorger poetskist halen!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Na 7 maanden komt ex-verzorger poetskist halen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-02 23:11

Vandaag stond ik even met mijn ogen te knipperen.

Het meisje wat mijn dochters pony verzorgde en mijn Shetlander een zware hoefbevangenheid heeft bezorgd door een halve emmer haver te geven, kwam opeens niet meer opdagen. Ik vond het allang best dat ze niet meer kwam maar ze had haar poetskoffertje laten staan. In november was ze hier voor het laatst en na een paar maanden hebben mijn dochters wat borstels naar hun poetskisten verplaatst.

Maar vandaag stond ze opeens op de stoep, ze wilde haar borstels en koffer terug, ik was te zeer met stomheid geslagen om er een opmerking over te maken maar ik vond het behoorlijk bot dat je na zeven maanden verwacht dat je koffertje er nog keurig staat te wachten. Ze vond het geloof ik niet zo leuk dat de borstels er niet meer allemaal inzaten en ik heb haar duidelijk gemaakt dat het koffertje de eerste maanden onaangetast is blijven staan maar dat ik er inmiddels vanuit gegaan was dat ze er geen behoefte meer aan had. Vervolgens struinde ze de stal en poestkoffers af op zoek naar haar borstels.
Verder bleek ze rijlaarzen kwijt te zijn en er van overtuigd te zijn dat die nog hier stonden wat niet zo was. Ze keek me aan, na een paar keer vragen of ze echt niet hier waren, alsof ik ze achterover gedrukt zou hebben Lips are sealed

Dat heb ik nou altijd, op het moment zelf weet ik werkelijk even niet meer wat te zeggen en later borrelt de woede op Lips are sealed


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 23:21

Erg vervelend allemaal.. helemaal als ze zo onaangekondigd wegbleef.

Nou moet ik eerlijk toegeven.. er liggen van mij ook nog heel wat spullen (2 overvolle poetskisten, 1 nieuwe winterdeken, 2 nieuwe zomerdekens, 5 nieuwe halsters etc.) bij de vorige stal waar ik reed. Hier ben ik overigens niet onaangekondigd vertrokken. Helaas is het er nog niet echt van gekomen hier langs te gaan, maar ik geloof dat ik dat vandaag of morgen maar gauw eens moet gaan doen. Ik hoop dan overigens ook niet mijn eigen spullen (waar voorheen ook nooit door iemand gebruik van werd gemaakt en keurig op een eigen plekkie lagen) overal weg te hoeven plukken al dan niet beschadigd, want het zijn en blijven mijn eigendommen Knipoog

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 00:52

Ik kan me goed voorstellen -dat als zij met de noorderzon vertrokken is en ze na een aantal maanden nog haar spullen niet heeft opgehaald...laat staan een telefoontje over haar spullen.....-dat je ook niet meer verwacht dat ze ook nog komt om alles op te halen!

Vreselijk is dat om op dat moment eigenlijk met je mond vol tanden te staan en achteraf borrelen er ineens vreselijke ad-remme opmerkingen in je op..... (Is dat wel goed NL?? Haha! )

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 04:32

Hmmm, ja dat vind ik dus ook een beetje raar! Ze kon inderdaad niet verwachten dat alles er nog zou zijn als ze zeven maanden niet op komt dagen. Ik zou ook geloof ik met mijn oogjes zitten knipperen hoor. Dat zijn van die momenten dat je toch echt verslagen staat en eventjes niet echt weet hoe erop te reageren. Ik weet op deze momenten meestal ook eventjes niet wat te zeggen. Lips are sealed Maar, je bent ook gelijk volledig van haar af! Knipoog

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 07:17

Tssss wat denkt die meid?
Dat je oppas gaat spelen wat betreft haar spullen?
Als ze nou netjes even gebeld had van: "Ik heb geen tijd om ze op te komen halen, dat komt ooit wel... kun je ze even achterin de kast zetten alsjeblieft..." Zoiets?

Maar om dan ineens bij je op de stoep te staan en dan ook nog eens zo'n verwijtende blik wat betreft die laarzen...

Ach ja, soms maak je dingen mee in je leven, die zijn zó verbazingwekkend dat je het bijna als script zou verkopen aan een Amerikaanse filmproducer. Clown

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-02 10:02

In eerste instantie had ik haar koffertje netjes weggezet maar inmiddels had ik niet meer verwacht dat ze langs zou komen.

Ze vroeg aan mijn dochter, van wie de pony is, of ze nog steeds zo "wild" was Verward
Toen mijn jongste net twee was kon ze er al zelfstandig op door de bak hobbelen, bepaald geen wild paard dus Knipoog

Ze vroeg niet eens hoe het met Giant was, de laatste keer dat ze hier was had hij nog flink last van de hoefbevangenheid.

Ach, ik ben er weer van af en ik ben voorgoed genezen van verzorgstertjes maar ik zou inderdaad willen dat de opmerkingen die ik achteraf bedenk op het moment supréme in me zouden opkomen Haha!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 20:31

Hoe herkenbaar! Ik had samen met een goeie vriendin van mij een konijn gekocht (ieder één dus). Op een dag kregen wij ruzie. Ik had de beesten altijd verzorgt (tsja, wat moet je dan? Ze laten verhongeren?) en een week zei ze niets. Bovendien was ze al 3 mnd niet langs geweest, maar dat terzijde, ze had het zo druk. Naja, na een week vuile blikken en niks zeggen zegt ze opeens dat ze haar konijn op komt halen. Dus ik: PARDON, JOUW KONIJN? Ja, háár konijn. Ik zeg: de aanschafprijs kun je terugkrijgen, maar het strooisel en het voer wat IK erin heb lopen stoppen wilde ze niet terug betalen ofzo. Dus ik was té stomverbaasd om er iets van te zeggen. Mijn ouders vonden het vreemd, maar wat is een konijn nou. Dus zij konijn mee, ik gelukkig van haar af en toen kwam het. Binnen twee weken had ze het konijn van de buren erbij gezet, en het leek of ze 'het' deden. Paar weken later had ze een nestje, allemaal dood. Haar eigen konijn is even later ook van verdriet gestorven geloof ik, het boeit me ook niet. Ze had nooit een band met dat beest en opeens komt ze hem opeisen (omdat ze er zo aan gehecht was). Het erge is nog: we waren destijds 16, maar zij had echt het gedrag van een 5-jarige. Ik had gewild dat ik heel kwaad was geworden en haar konijn de nek omgedraaid had, dan was het beestje beter afgeweest (en dan zeggen: ja we hebben hem maar opgegeten want je zei niets meer).

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 16:12

Honeybee schreef:
Erg vervelend allemaal.. helemaal als ze zo onaangekondigd wegbleef.

Nou moet ik eerlijk toegeven.. er liggen van mij ook nog heel wat spullen (2 overvolle poetskisten, 1 nieuwe winterdeken, 2 nieuwe zomerdekens, 5 nieuwe halsters etc.) bij de vorige stal waar ik reed. Hier ben ik overigens niet onaangekondigd vertrokken. Helaas is het er nog niet echt van gekomen hier langs te gaan, maar ik geloof dat ik dat vandaag of morgen maar gauw eens moet gaan doen. Ik hoop dan overigens ook niet mijn eigen spullen (waar voorheen ook nooit door iemand gebruik van werd gemaakt en keurig op een eigen plekkie lagen) overal weg te hoeven plukken al dan niet beschadigd, want het zijn en blijven mijn eigendommen Knipoog


Jeetje waarom haal je het niet op dan, zonde van het geld zeg.
Wij hebben een meisje op stal die alles ook nog op een andere stal heeft, dat vindt ik zo zonde voor die mooie spullen!

Gr. Adriana

lysie
Berichten: 1053
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 18:24

jeetje wat vervelend. je verwacht helemaal niet meer dat ze komt en dan komt. komt ze na 7 maanden aangekakt om haar spulletjes op te halen. en dat van die laarzen......wat zou je toch graag op dat moment de opmerkingen hebben die je achteraf heb.

elske_

Berichten: 597
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Utrecht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 19:13

vervelend.
je haalt je spullen toch op, of je laat ze gewoon liggen. ik vind het een beetje raar om je spullen na een paar maanden pas op te halen

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-02 19:44

Ik had ze echt zes maanden hoog gezet maar ze stonden in de weg. Toen dacht ik, "ach, na een half jaar komt ze niet meer" en had ik het koffertje tussen de anderen ingezet en mijn dochters zijn pas acht en vier dus die vonden dat wel handig als ze weer eens een borstel van zichzelf kwijtwaren Knipoog

Ze waren ook nog allemaal een beetje afgekloven omdat ze de borstels een keer los in de paardenpoetsbox die ik soms ook voor de honden gebruik had laten liggen. Toen er bezoek was gekomen en die mensen bang bleken voor honden had ik ze daar opgesloten zonder eerst te controleren. Dat vond ze niet zo leuk maar ik had ze echt niet in het hoekje gezien en ik mag toch wel verwachten dat ze de spullen opruimt? Niet dus aangezien ook ons eigen hoofdstel daarna tandafdrukken vertoonde want die had ze ook laten liggen Lips are sealed

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131846
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 20:48

Goh, wat een lefbek zeg Haha!
Te bang voor een "wilde pony", maar brutaal genoeg om alsnog op te komen dagen.
En ondertussen je ook nog even min of meer te beschuldigen van diefstal van de laarzen.
Ik kan me wel voorstellen dat je op dat moment helemaal perplex staat, maar achteraf gezien Lips are sealed Lips are sealed
Je zou toch haast gezegd hebben dat het na al die tijd "verjaard" zou zijn ofzo.
Hoe oud is het meisje eigenlijk ???


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: N_B_N, roucha1 en 38 bezoekers