Jerai mag weer het land op

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Jerai mag weer het land op

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-02 12:03

En blij dat ze weer is Lovers

Het gaat dus beter met haar.

Ze is waarschijnlijk kreupel doordat ze opgejaagd is door een van de paarden in het land (ze had bijtwonden op haar rechterkant Boos!, waar ze dus niks ziet aankomen). Ze is waarschijnlijk dus gaan rennen en misschien onderuit gegaan. In ieder geval heeft ze iets raars gedaan met dat rechterbeen.

het been was zo dik doordat er vocht inzat, maar dat is nu 2 maal afgetapt en het gaat nu stukken beter. Ze heeft anderhalve week stalrust gehad en dat is ook de reden dat ik in die tijd niet op bokt ben geweest, ik ben iedere vrije minuut bij Jerai wezen tutten en laten grazen, zodat ze zich niet zo vreselijk zou vervelen.

Ze gaat nu 1 à 2 weken het land in, de VA komt steeds even controleren en dan kijken wat ze weer mag doen. Waarschijnlijk wordt het na de landperiode 1 of 2 weken longeren en wandelen en dan heel rustig aan weer beginnen, ik kan voorlopig nog niet rijden, maar dat kan me eigenlijk niks schelen, ik ben allang blij dat Jerai weer helemaal goed wordt.

Iedereen die een berichtje gestuurd had, nog heel erg bedankt.

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl


Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 12:14

Ik ben blij dat het weer een stuk beter met haar gaat!
En dan we jou nu weer vaker op bokt tegenkomen natuurlijk! Knipoog

Succes met het verdere herstel....en je houdt ons wel op de hoogte he!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 12:18

Hè gelukkig, ik begon me al zorgen te maken dat ik zo lang niets van je hoorde en je ook op bokt niet zag. Fijn dat het weer beter gaat, het is inderdaad wel schrikken.

Laat je haar weer in de wei met andere paarden? Of heb je na deze actie zoiets van: dan maar alleen?

Je suis Charlie.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 12:23

Idd gelukkig dat het weer de goede kant op gaat. En we hopen je weer wat vaker te zien want we hebben je echt gemist Knipoog Maare je paardje gaat voor hoor.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 12:35

Poeh... dat is dan allemaal nog "goed" afgelopen!!!!
Wat fijn dat het nu weer beter gaat met haar (en daardoor natuurlijk ook met jou Knipoog !)
Leuk dat je er weer bent hoor!!!!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-02 12:42

Cassidy schreef:
Hè gelukkig, ik begon me al zorgen te maken dat ik zo lang niets van je hoorde en je ook op bokt niet zag. Fijn dat het weer beter gaat, het is inderdaad wel schrikken.

Laat je haar weer in de wei met andere paarden? Of heb je na deze actie zoiets van: dan maar alleen?


Ze staat wel met twee anderen, in de bejaardenwei. Haha! Die oudjes doen echt niets, ze staat met een bont pony'tje van 38 en een arabier van 22. Die twee zijn echt vreselijk lief en stonden dus ook apart omdat ze anders opgejaagd werden. Ze heeft dus nog wel gezelschap, maar ze gaat in ieder geval deze zomer niet meer bij de grote groep. Volgende zomer misschien wel weer, maar daar moet ik nog even over nadenken. Deze zomerblijft ze lekker bij de oudjes.

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 13:20

Misschien is dat wel het beste ook. Het is en blijft een paard met een handicap....en inderdaad, volgend jaar kan de situatie heel anders zijn...

Je suis Charlie.

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 13:21

Gelukkig dat het nu beter gaat met zn been!
Ik hoop wel dat het zo blijf voor jou en jerai

Profiel update!!
Nu met horoscoop,loesje,songteksen en nog véél meer! Party!!

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 13:58

JEEEEEEEJ Wat ben ik blij om dit goede nieuws te horen!! Ik ben echt heel erg blij voor jou en Jerai!! Geef haar maar een dikke knuf van me!

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, boemel, Exorcizamus, hokke, Jet, Marcato, Mel80life, mosimonster, nien81, pien2010, santaju, schumiegirl, wisja, xSannee en 121 bezoekers