Dagje Golin

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Dagje Golin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-02 21:06

Vandaag weer eens lekker gereden met Golin. De bak was redelijk door de regenbuitjes van de afgelopen dagen. Danielle (mijn buurmeisje en verzorgster van Petrous) was met mij mee. We hadden eerst maar de stallen gemest en water bijgevult. Vervolgens Golin uit het landje gepakt waar hij sinds kort samen met Edinburgh (arabieren hengst van drie) in staat. Meneer had zich weer heerlijk uitgeleefd in de modder. Dus we konden eerst uitgebreid staan poetsen. Danielle had het meeste poetswerk gedaan terwijl ik intussen een ander zadel op de diverse paarden paste.Snel Golin opgezadeld en ff loswerken. Na een half uurtje lekker met hem bezig te zijn geweest en met wonderbaarlijk maar 1 bok, mocht Danielle voor het eerst eens echt op Golin rijden. Nou dat heeft ze geweten. Ik denk dat ze morgen behoorlijk spierpijn heeft. Ze dacht altijd dat hij lekker makkelijk was (zag er voor haar zo uit) maar dat viel best tegen voor haar. Ik gaf haar les en ze moest flink werken om Golin goed voorwaarts te houden. Hij liep best goed bij haar en zij deed ook erg haar best. Nadat ze een tijdje had gereden mocht ze uitstappen. Ik was super verbaast dat Golin zo braaf was. We hebben besloten dat Danielle nu wat vaker op Golin mag rijden. Ze vond het echt heerlijk om op hem te rijden. Ze snapte nu wel dat hij soms wat stuur problemen heeft ivm zijn balans. Maar al met al een hele geslaagde dag.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eelmo, kimmetje26, MariekeS_, paljaslaura en 28 bezoekers