Op weg naar het weiland

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

phoenix4ever

Op weg naar het weiland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-02 08:51

gister avond zijn ze dan eindelijk richting weiland gegaan. Exel Symphony en Sidney.

Ik ben trots op ze alle drie.

Symphony liep zo de trailer op Lovers . 4 weken oud en nog nooit een trailer gezien. Ze volgede me gewoon. Ik heb het drie keer gedaan voordat ze er echt op gingen. Nou Symphony liep dus gewoon in 1x mee, maar Exel schoot steeds terug. Niet dat ze ver van de trailer pas op hield met achteruit lopen(dat deed ze vroeger altijd) nee het oefenen van de winter heeft toch geholpen. Ze bleef steeds onder aan de laatklep staan en kwam steeds weer mee.
Ik heb wat bix voor haar neus gehouden om haar hoofd laag te houden zodat ze niet iets boven haar zou voelen en even met een lijntje en daar ging ze dan toch ook dat laatste stapje Lovers Lachen .
Wel eng hoor het is maar een klein stukjem aar o ik was wel bang dat er iets met Symphony zou gebeuren.
Eenmaal daar bleek ik niet de enige te zijn geweest die het eng vond. Exel was zeik nat en symphony had naast haar gestaan en dus ook nat. Haha! Haha! Ze zijn dus nog even een nachtje op stal gegaan en als ik straks kom dan gaan ze de wei in spannend Haha! Party!!

Sidney liep als verwacht zo op de trailer Lovers Haha! . Echt een poepie. Lovers Ze moest alleen wat strak staan en daar was ze het nietmee eens dus even was ze boos Frusty , maar dat was zo over. Het was wel hart verscheurend om haar te horen hinneken. Weer weg weer nieuwe vrienden moeten maken Huilen Huilen , maar dat viel mee, want ze kwam bij een vriendje van vorig jaar Haha! Haha! . Ging dus ook super en ze zijn ook maar direct het land op gegaan Knipoog *LOL* .
Stoer he mijn paarden. Ik ben zo trots op ze Haha! Knipoog Clown Pling Cool Lachen Lovers *LOL*

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie