nieuwe wei

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

nieuwe wei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-02 10:41

Mij merrie enb de groep hebben er een nieuw stuk wei bij gekregen. echt super groot nu. arme ik moet helemaal naar achtere lopen. het gras staat er wel dertig cm misschien wel vertig cm hoog. moet mijn paard dus wel halen. haverwege de terug weg wil ze niet meer, want dan is ze te ver van de groep. gelukkig heeft sympie een butrope om loopt zij ten minste wel lief mee. bij ik eindelijk de wei uit kom ik in de ruine wei. loop ik dus met een meppend opgefoke merrie en een bang veulen en dan ook nog schrik draadjes open en dicht doe. dus keren op een bruggeltje van 1,5m.
moet ik dus eerst mijn merrie laten werken want die is helemaal opgefokt.
gisteren kwam ik de ruine wei uit had iemand zijn paarden in de paddock laten staan. daar moest ik dus ook nog eens door en draadjes dicht doen. nou toen heb ik sympie en exel maar los gemaakt, want daar was niets meer aan te doen. kon ze later weer gaan vangen. ik was dus ook zwaar opgefokt.
dit is verder niet echt een boeiend verhaal maar ik moest het even kwijt dat sommige stallen niet goed zijn opgebouwd. gelukkig blijf ik hier maar tot augustus, want hier kan ik echt niet tegen.

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 10:46

waar sta jij dan

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 11:29

Dat is wel lastig zeg...dat zou ik ook niet willen idd, sterkte tot augustus iig

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-02 11:41

bedank hoor. ik sta in bodegrave.
ach ik heb het voor mijn schattjes over. nu staan ze lekker in een groep, maar voor me zelf is het echt balen. de mensen waar ik sta zijn echt heel aardig en zijn druk bezich met dingen te veranderen op het erf, maar hier kunnen ze gewoon niets aan doen.