HEERLIJK !!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

HEERLIJK !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-02 15:57

eey,

zondag had ik een buitenrit van de manege !!! En zaterdag avond ervoor bleef ik bij een vriendin slapen. We moesten zondag om 6.45 op want om 8.00 begon de buitenrit...dus we d88 we gaan vroeg slapen. Maar er was wel een leuke film op yorin als ik het goed heb: KILLERBEE. het was een hele leuke film en hij zou om 12.30 afgelopen zijn , dus wij afgekeken en we wilden gaan slapen maja dat konden we dus niet het was best warm.
Maja nadat we tussen 2.00-2.30 in slaap zijn gevallen ging om 6.45 de wekker. We konden er niet meteen uitkomen maja dat lijkt me logisch....
nou eenmaal aangekleed en gegeten gingen we op weg naar de manege (7.30). Toen we aankwamen gingen we vragen op wie we moesten. Ik moest op Tinus ( me lieveling !!!) en marcella (vriendin) moest op Karlien.

Het was heel mistig maar rond 9.00 kwam het zonnetje door. Tinus is een best sloom paard en met galop ging die keihard (dus das wel leuk).

Toen we terug kwamen (10:00 uur) hadden we de paarden afgezadeld en ff verzorgd en gingen we wat drinken want we waren uitgedroogd. HET WAS HEEEEL LEUK !!! en we waren nog tot 14.15 op de manege gebleven en toen zijn we naar huis gegaan. HET WAS EEN SUPER LEUKE DAG.

xx Linda

flaim

Berichten: 314
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 18:27

lekker he zo'n buitenrit.
julie hebben zeker de hele bernisse gehad.

groetjes

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-02 21:05

ja heerlijk lekker de ochtend zon...

Lovers