kijken naar je paard in het land

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

kijken naar je paard in het land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-02 21:24

Vanavond bij wodan ging ik hem uit het land halen waar hij helemaal alleen stond. Normaal staan er nog 2 fjordjes bij,maar die waren al verplaatst naar het andere land. Na het poetsen en eten hem daar ook op het land gezet. Als eerste komen de 3 shetjes vrolijk op hem af gedraafd om hem te begroeten. Daarna ging ieder z'n weg, maar wodan dacht daar anders over en ging heel sniekie richting een v/d shetlanders op het laatste moment in volle galop en hap in z'n kont alleen die shet trapt terug dus beide rennen ze het hele weiland door tot ze elkaar zat zijn. Wodan had zo'n jeuk aan z'n hoofd en toevallig stond er een gaspaal v/d gemeente in het land waar hij lekker kon staan schuren. zo heeft hij na ruim 15 minuten z'n hele hoofd gedaan en kwam de shetlander weer aan gerend en hap in wodan's been dus wodan lag geknield op de grond en kon weinig doen behalve in de hals v/d shet bijten. Zo gingen wodan en de shet nog een hele tijd door met elkaar dwars te zitten. Ik vond dit wel een heel mooi gezicht en heb ook behoorlijk gelachen om ze.

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 21:26

Ik zie het al helemaal voor me. Gister was hij ook al aan het rennen.Het is een mooi gezicht als hij aan het uitdagen is.

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-02 21:43

ja dat zal wel weer met die onweer was dat zeker.Die boer jaagt ze ook wel eens op en dan gaat hij zich onwijs uitsloven staartje en hoofd omhoog beentje ff meer strekken en gaan.....