les zonder zadel

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marije_jiplover

Berichten: 25241
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

les zonder zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-02 18:51

Gisteren had ik weer les op Tryntje. Alleen omdat ze sinds donderdag een singeldrukking heeft, rijden we dus zonder zadel. Ik donderdag zelf, ze was echt superbraaf, alleen ze zweet zo he, dus hadden we na het rijden allebei het zweet tussen onze billen. In het weekend rijdt iemand anders op Tryn en die had ook zonder zadel gereden.
En gister had ik dus les. Nou, dat viel best zwaar, moet ik zeggen. Maar wat een voordeel was, ik voelde haar rugspieren nu echt heel goed en dat was weer een hulpmiddel bij het voelen of ze goed liep. ALs ik een volte inreed, kwam mijn "binnenbil" hoger te liggen, best apart gevoel. En als ze haar achterhand er beter onder zette, voelde ik mezelf echt omhoog getild worden. Maar goed, ik had dus weer een enorme zweetr**t en je kon het kunstleer van mijn rijbroek echt uitwringen. Na de les snel Tryn in de molen gezet om uit te stappen en zelf als de gesmeerde bliksem een droge broek aangetrokken, wat een verademing was dat.
Gelukkig was de bult al een stuk minder dik dan van de week en Kristel zou een singelbontje kopen, dus ik hoop dat ze volgende week het zadel weer op kan, want dan kan ik ook weer naar buiten met haar.
Toch wel heel leerzaam deze les, heb weer een heleboel nieuw gevoel gekregen.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 18:58

Fijn dat het toch zo goed ging, kun je er geen shabrakje op leggen in het vervolg (met elastische dekensingel) om te voorkomen dat je broek helemaal doorweekt is van het zweet? Vind het zelf veel fijner rijden en sinds ik het 'ontdekt' heb rijdt ik nooit meer zonder shabrakje, ook omdat die paardeharen dan niet in je broek steken wat enorm gaat kriebelen.

Marije_jiplover

Berichten: 25241
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-02 19:01

Had ik wel aan gedacht, maar ik wilde liever helemaal niks op de plek van haar singel hebben liggen ivm die drukking. En met dekje zonder dekensingel, wat ik op Jip wel eens doe, ging echt verschrikkelijk glijden, dus dat heb ik maar niet gedaan. Dan maar even een natte broek en zorgen dat ik een droge mee heb.
Wel bedankt voor je tip.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, Amazonbot, ComscoreBot, DenieesB, Lisette1987, Pellelilly, Sintara en 51 bezoekers