Update Ironique: gaat goed!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Update Ironique: gaat goed!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-02 16:01

Inmiddels zijn we alweer 3 weken aan het rijden. In het begin allemaal weer wennen, eerste week alleen gestapt, beetje in de bak en verder buiten. Ironique was ook wel blij geloof ik, want ze was net als ik dat stappen hartstikke zat. Ook buiten gewoon verschrikkelijk braaf. Wel moest ik oppassen dat ik niet teveel ging vragen, want ze bood echt heel veel aan. Maar goed, al met al alles lekker opgepakt, steeds wat meer, en eigenlijk is ze er langzamerhand weer helemaal.

Ondanks dat het zo goed ging heb ik toch nog ff de fysio gebeld; die is gisteren geweest. Hij heeft haar 4 jaar geleden ook behandeld (voor dat de arthrose vastgesteld werd) en was heel positief over Ironique ten opzichte van toen. Hij heeft haar wel wat gekraakt, scheelde wel, ze loopt nu nog wat beter. Lachen

Dus.. nog paar weekjes, dan gaan we weer starten, 7 juli in Tolbert om precies te zijn!!!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 16:04

Lekker zeg dat je ook weer kan gaan starten. Het is ook niet leuk om met mensen mee te gaan naar wedstrijden terwijl je zelf ook wil Huilen .

Als je nu een keer hie komt starten ga ik met jou mee hihiih.

Geef haar maar een dikke knuf van me Lovers .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 17:06

Heey wat goed! Ik hoop voor je dat ze een tijdje lekker blijft lopen nu, en dat je niet weer opnieuw problemen krijgt.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 18:32

He, dat is goed nieuws. Pling Heel veel succes, ook met je wedstrijden!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 20:40

Nou hèhè eindelijk iets om echt een goed gevoel over te hebben, het rijden gaat lekker en de fysio is ook nog enthousiast!
Nu lekker weer starten, en scoren hè? Knipoog Succes!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 22:33

Jaaah echt super voor je meissie! Geweldig, nu lekker door en gaan met die wedstrijden!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 23:45

Wat een goed nieuws! Echt fijn dat het weer beter gaat en je zelfs alweer kan gaan starten . Dit soort berichtjes lees ik graag!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, BlueStocking, daiswees, Devitootje, Facebook, GoogleAdsense, GrapeshotBot, Ilayla, Martje80, massiemas, Plus_en_Min, Sanne_zepp, Sokje_6, SUSANNEx, Tigress, Vagabondo en 148 bezoekers