Gereden + Een geitje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Brendie

Berichten: 294
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Gereden + Een geitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-02 20:53

Hallo,
Bij ons op school kun je hoor paardenhouderij/veehouderij leren. En wij hebben dus heeeel veel dieren. Te veel om op te noemen! Haha! We mochten altijd nog een keertje rijden op de paarden van school.

Vandaag waren we dus naar de MAS (de school waar die paarden staan) geweest en toen gingen we ze eerst poetsen enzo. En toen was er een tinker en een fries en daar gingen we dus op rijden. En ik ging op die tinker en die was echt vet mans. En later wilde ik ook nog op die fries, maar die ging een beetje flippen dus dat mocht niet meer. We gingen gewoon zonder zadel, omdat we nog weinig tijd hadden. Om half 4 waren we eigenlijk uit.

Alleen hoorde we op een gegeven moment zo'n meisje schreeuwen dat er een jong geitje kwam. Dus mijn lerares naar die geit en nog een paar mensen. En 2 hadden die moedergeit vast en mijn lerares probeerde het eruit te halen. Die geit (moeder) begon echt vet te schreeuwen. Mijn lerares ging dus de hardslag van dat geitje voelen, maar heelaas het was dood. Maar evengoed moest het eruit dus ze had op de 1 of andere manier een touwtje vast gemaakt en zo dat geitje eruit ge trokken. Toen klopte ze een paar keer op die borstkast en toen begon het hartje weer te kloppen!!!!! En ondertussen stond echt iedereen er om heen!

Het was best wel leuk om te zien!! Het was om kwart voor 4 geboren.
Nou dat was wel ff een leuk verhaaltje.
Ik kwam net van Brendie, ik had ff door het weiland gement het ging echt vet goed!!! Maar ja, Groetjes Marieke