Meeting bij Anneke

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

blieb01

Meeting bij Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-02 09:45

Nou, ik zal maar ook een verslag schrijven aangezien Llewella anders alles alleen moet doen Haha! .
Nadat ik mijn auto had volgeladen met Lwella en Danielle (verzorgster van Petrous) zijn we richting Stompetoren gereden. Beertje (Berrenka) had Golin al in de trailer staan. Danielle op stal achter gelaten zodat zij te paard naar Anneke kon rijden. De reis naar Anneke was erg kort (0,5 km) en we waren al snel ter plaatse. Eerst Golin uitgeladen. Meneer had geen zin om normaal de trailer uit te lopen en nam een mega jump over de loopplank heen.Nadat we hem op een afgezet stukje land hadden gezet hebben we kennis gemaakt met een aantal bokkers. Natuurlijk eerst alle meegebrachte foto's bewonderen. Nadat Danielle ook was gearriveerd zijn we maar gaan zadelen. Beertje stapte op Golin en Maestro werd ook ff los gereden. We konden wel zien dat Maestro een echte Lippizaner was compleet met spaanse pas en steigeren op commando. Marja vroeg vervolgens wie haar superpaard ook wou proberen. Dit laat ik me natuurlijk geen twee keer vragen Haha! . Snel een cap opgezet en opgestegen. Wow, dit paard had dus alle knopjes erop. Ik heb hier dankbaar gebruik van gemaakt. Meestal ben ik nl de pineut om jonge paarden dit te leren en dat is toch heel anders dan het ff gewoon te doen. Zelfs een traver kon ik met hem moeiteloos rijden.Ik mocht ook de spaanse pas proberen en ook dit lukte. Nadat bijna iedereen ff had gereden (ik laat het aan hun over om de bevindingen te plaatsen) mochten de paarden en ruiters even uitpuffen. Rond een uur of twee zijn we weer richting stal gegaan en Golin kon daar nog ff lekker op het land samen met Edinburgh.
Ik vond het een gave dag en hoop dat er meer van dit soort dagen volgen.

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 10:48

Ja het was leuk hé?
Ik vind het zeker weer voor herhaling vatbaar! Party!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie