Wat heeft die knol ??????

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

iris17

Wat heeft die knol ??????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-02 19:21

Jaja Ineke is weer hengstig en dus superirritant.
Gisteren liep ik met haar aan de hand en ziet ze ineens een andere pony, springt madame zo op m'n voet, draait daarna met haar hoef en als ik dan roep "au m'n voet ja!!" gaat ze ook nog zo om staan kijken van "he????? ik ???????? ik doe toch niks????".

En vandaag ging ik dus springen en wilde ze gaan weigeren dus ik geef haar een tik en toen sprong ze dus vanuit stilstand over de hindernis heen met als gevolg dat ik bijna gelanceerd werd!!!! Iedereen die stond te kijken lag helemaal in een scheur en ik ook, het was ook zo'n grappige Inekeactie!!

Ik ben gek op m'n pony maar af en toe }> Extreme duivel !!!

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 09:17

Pling Je bent er tenminste goed overheen gekomen. Pling
Ik rijd western en dan doen we ook stops (vanuit galop duz 'n sliding stop). Ik zat op 'n superirri haflinger en die reageert ook nie echt. Duz wij stops doen, ik ga in galop, ga achterover zitten, zeg 'whoa', dus ik denk, hij gaat eerst rustig draven, paar meter stappen en misschien staat ie dan 's stil. Uiteraard had ik ongelijk Knipoog hij zet in 1x alle 4 z'n benen in de grond Haha! Ik zat nog net, anders had ik (weer) in 't hek gelegen Scheve mond
Moet er wel grappig uit hebben gezien Haha!

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 10:20

Ach, je hebt het in ieder geval overleefd *LOL*
Tiko heeft een tijdje bijna alleen maar vanuit stilstand gesprongen. Hij ging altijd heel enthousiast op de hindernis af, dan stopte hij vlak voor de hindernis, dacht je dat hij weigerde en sprong hij alsnog. Gevolg ik lag er weer eens bijna af, maar goed de laatste tijd springt hij normaal.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

* Ellen *

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 11:09

haha die dingen gebeuren gewoon wel eens als je met paarden bezig bent. Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie