Waar ik me zo aan kan ergeren...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 09:50

Liever een vent met een Landrover dan een vent met een vliegtuig. Om de doodsimpele reden dat aan het een wel een trekhaak kan en aan de andere niet.
Heel af en toe mag je toch wel eens aan jezelf denken??

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-01 09:51

dan ga je met de vliegtuig naar een wedstrijd *LOL* *LOL*!!!!!!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 09:57

Mmm... dacht dat ik er kort geleden eentje had gevonden die mijn liefde voor paarden wel kan waarderen. Hij wil nl. zelf paardenarts worden. Maar het blijft verdacht stil vanuit Nieuw-Zeeland. Zeker te druk met vakantie vieren. Op z'n zachtst gezegd baal ik daar best een beetje van. Maar ja, 't is graag of niet... Boos!

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 10:31

Hoi, hoi,

Ik ken dat ook, wij hadden ook een hele gezellige groep op de manege, tot er jongens in het spel kwamen om het maar zo te zeggen. Twee aardige meiden werden bitchen van hier naar tokio, echt niet normaal, en steeds maar jongens meenemen die stonden te klieren bij de bak. Zeer irri. Ik zit nu in een andere les, met andere meiden, en die zijn heel gezellig. Wel allemaal jonger dan mij, maar dat maakt me niet zo uit. Lachen
En nog iemand die ik ken, heeft haar verzorgpony's helemaal ingeruild voor haar vriendje, en degene van wie die pony's waren hebben het nu ook te druk met vriendjes, zodat die pony's alleen nog maar in de wei staan. Een van de pony's is ook een luchtzuiger, dus dat zegt ook alweer genoeg (ik heb dat vaak genoeg gezegt hoor, dat die dat doet, maar de pony vind steeds weer een andere plek, want ik zie het haar nog steeds doen Boos! ) Ik zelf rijd nu 10 jaar paard, en heb nog steeds grote LOL, en ik zal er ook zeker niet mee gaan stoppen Party!!