Levi staat op de wei!!!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ineke2

Levi staat op de wei!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-02 12:37

Vanmorgen om 9 uur op stal, Levi gepoetst en een wormenkuur gegeven. Daarna om kwart voor 10 ofzo begonnen met laden hihi...een half uur later stond hij erin, duurde dus niet overdreven lang en het is mij gelukt zonder voer, longeerlijn of ander paard Cool

Nadat we een stukje verkeerd gereden waren zagen we uiteindelijk toch Joyce op de uitkijk staan haha Haha!

Het uitladen ging ook gemakkelijk, hij was een beetje bang, maar verder erg braaf en rustig Lovers
Toen hij buiten stond was hij erg verbaasd haha, je had hem moeten zien kijken, als hij handen had gehad, dan had hij vast eerst zijn ogen uitgewreven zodat hij zeker wist dat ie niet droomde *LOL*

We hebben eerst laten zien waar hij water kon drinken en hem toen losgelaten. De kennismaking verliep gelukkig goed, er zijn (nog) geen harde klappen gevallen en Dribbel en Levi kunnen het goed vinden met elkaar Cool

Voor foto's zie In the picture! Party!!
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 31-05-02 15:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Spoiler:
nieuwsgierig aagje ;)

Sjimmy

Re: Levi staat op de wei!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 12:43

Ineke2 schreef:
Toen hij buiten stond was hij erg verbaasd haha, je had hem moeten zien kijken, als hij handen had gehad, dan had hij vast eerst zijn ogen uitgewreven zodat hij zeker wist dat ie niet droomde *LOL*

Hahaha, jij hebt echt humor en fantasie!!!!!

Tof voor Levi en Dribbel.... kan hij 'm hier niet peren uit 't land?

:evaw:

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 13:01

hahahaha idd humor Haha!
Maar het was zeker waar, die levi Lovers Gelukkig ben ik ontzettend goed in de weg uitleggen he Schijnheilig Schijnheilig *not*
Ik vind levi echt een heel leuk beessie hoor!!! en dribs ook geloof ik Cool
Wel heel anders dan ik had verwachts, veel mooier, slanker, en hij glimd Haha! ik dacht aan ijsland, wat breder ofzo Haha! Maar leuk is ie zeker!!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 13:26

Ahh...wat gaaf! Lachen En dat over die handjes vind ik zeker humor Knipoog Als Buddy handjes had gehad, dan had hij me het licht uit mijn ogen gestompt als hij wist dat ik achter die castratie zat *LOL*

Maargoed, nu kan Levi lekker grazen en met Dribs spelen Cool

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

RealMaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 14:40

Wat leuk dat Levi nu eindelijk in de wei staat!!! Kan ie lekker spelen met Dribsie Lachen en ik kom zo snel mogelijk kijken hoor Tong uitsteken

kvika

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 14:50

leuk om te horen!!! jammer dat ik er niet bij was

ik heb echt zooooo een spierpijn Sigaar

nu gaat het al aardig ( na een hele ochtend steunen en kreunen Haha! )

nou levi zal het lekker naar z´n zin hebben hoor !!

tja....

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 15:20

Leuk zeg dat ze nu bij elkaar staan! Echt fijn voor Levi dat ie nu lekker in de wei staat

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie