Wie kent manege Lisiduna?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
HaflingertjeMax
Berichten: 189
Geregistreerd: 11-03-02
Woonplaats: Boskoop(Zuid-Holland)

Wie kent manege Lisiduna?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-02 20:17

Wie kent manege Lisiduna in Burgh-Haamstede?
Ik ga daar namelijk over een week naartoe naar ponykamp.
Is het een leuke manege en bestaat er ook een site over?
Ik kon er namelijk geen over vinden op google.

I love Max+Beauty+Picasso 4-ever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 21:55

Ik heb er ongeveer 4 keer een buitenrit gereden. Ik vond het goed verzorgde paarden, en erg levendig! Ik heb 3 maal op Belle gereden een schimmelmerrie van inmiddels een jaar of 6, en een keer op Joop Clown een fjord die al op leeftijd was. Alleen is het altijd afwachten wat voor begeleiding je krijgt...de ene keer hadden we een toffe vent, die wel hield van een beetje scheuren, en de andere keer een saai wijf die constant aan de telefoon zat en waar we maar 1 keer een langzaam galopje hebben mogen maken...

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 22:24

Hey xono dat wijf heb ik ook gehad! Huilen
We mochten ook niet galopperen, maar ik zat op Janny en die ging er elke keer van dorop het strand dus ik heb wel gegallopeerd! *LOL*
Ik vond het strand gaaf maar de manege daar niet We hadden pony besteld en kregen paarden, ik vroeg: Mag ik een pony ze had allen nog een pony van 1 meter nou daar ga ik ook niet op Haha! En toen mocht ik op janny Lovers Maar ze zij nog voor Janny nou dan moet je maar oproten bla bla bla .Gaaf paardje moet je echt op gaan, ik vond browney ook heel leuk, James was op het strand ook leuk een heel groot paard maar ging er elke x met mij vandoor! Haha!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 10:37

Wij zijn er een lang weekend geweest met de NVVR. We hadden toen onze eigen paarden bij ons. Het pension waar we sliepen was echt geweldig, hoewel stokoud, maar de wei waar de paarden stonden was bras. Gelukkig hadden "ikke" en ik onze paarden ergens anders.

De stallen vond ik verder wel redelijk netjes, en de binnenbak viel goed in te rijden. De manegepaarden ken ik er verder niet, maar ik geloof dat ze er wel goed uitzagen.

En het strand was uiteraard super! *LOL*
Laatst bijgewerkt door Gwen op 31-05-02 22:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 11:01

fijn om te weten, wij gaan met de rijvereniging daar nameljik naartoe in september en de meesten van ons nemen eigen paarden mee.

De hond is de betere mens

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Ik heb er "leren" rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 12:45

Lang lang geleden toen ik nog een klein(er) meisje was. De paarden waren broodmager kregen te weinig eten en teveel werk, maar inmiddels is het een paar x van eigenaar veranderd. Laatste x dat ik er was (paar weken geleden) stonden de paarden er goed bij, op het oog, alleen mochten de stallen wel wat vaker gemest, er stonden ook een aantal ponies varierend in maat. Ik ging op een arabiertje, het eerste wat ik te horen kreeg was laat haar lopen bij het aansingelen want ze heeft singeldwang, en als er onderweg wordt gestopt draai dan voltes, want als je haar stil laat staan gaat ze steigeren. Geen manegemateriaal als je het mij vraagt, maar goed, pony was braaf en de omgeving is nou eenmaal geweldig daar. Bospaden zijn wel wat zwaar, maar het is heerlijk rijden.
Ook hebben ze wat stallen bijgebouwd, en het geheel doet me nu wat netter voorkomen, dan toen ik daar nog elke week kwam. De paarden zijn me volledig onbekend verder, wat ik me herinner is allang verkocht/ingeruild of overleden met uitzondering van een paar oude ponietjes. De accomodatie voor mensen is ook sterk verbeterd, en met een beetje geluk hebben ze tegen de tijd dat jij daar bent nieuw personeel erbij. Alleen is de bakrand van de buitenbak aan vervanging toe, dat zal je zelf wel zien, k denk dat die al ouder is dan ik Haha!
Voor zover ik weet hebben ze geen site dus je zal je nieuwschierigheid nog even moeten bedwingen...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 13:04

in de bak hebben wij daar niets te zoeken! Wij gaan niet naar zeeland om in de bak te rijden, dat kunnen we hier immers rond .Wij willen gewoon eens te paard langs het strand, ik wil dat doen met mijn eigen paard.

De hond is de betere mens

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 13:41

Desiree schreef:
in de bak hebben wij daar niets te zoeken! Wij gaan niet naar zeeland om in de bak te rijden, dat kunnen we hier immers rond .Wij willen gewoon eens te paard langs het strand, ik wil dat doen met mijn eigen paard.


Precies!! Ik wil ooooowk Boos! Maa Buddy is nog te jong. Zodra hij goed te rijden is, en redelijk verkeersmak is...dan gaan we ook naar het strand Lachen

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

strand dus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 14:01

laat het even weten als je/jullie naar Lisiduna gaat/gaan, ik woon er 15 min fietsen vanaf. Die buitenbak wordt voornamelijk als verzamelplaats gebruikt bij buitenritten, diegene die geen eigenpaard bijhebben zullen dat nog wel ontdekken denk ik.
En ik Lovers het strand, ga er vanavond weer heen, incl. viervoeter natuurlijk! Cool

HaflingertjeMax
Berichten: 189
Geregistreerd: 11-03-02
Woonplaats: Boskoop(Zuid-Holland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-02 18:35

We gaan van 7 tot 9 juni. Dus van volgende week vrijdag tot en met zondag.

I love Max+Beauty+Picasso 4-ever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 13:47

en wij gaan 20, 21 en 22 september!

De hond is de betere mens


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, Condor, Goldwynn, kiko, kimmetje26, Lottehorse27, Macs, MairiMacBran, Pellelilly, Yavanna en 40 bezoekers