Maar wat was ik m'n paard gister zat zeg..

Ik was aan het rijden, en blijkbaar vond ze dat ik teveel vroeg voor d'r. Maar het was alleen rond rijden, en later wat oppakken, wat ik anders ook gewoon doe!
En nu was ze steeds wat aan het klooien, dus af en toe stopte ze weer gaf weer even wat verzet, en reed weer verder. Dat ging allemaal wel.. Totdat ze een bok(je) gaf en toen omhoog sprong, waar ik wel op voorbereid was, maar niet dat ze zo hoog en snel ging. Dus knalde ik met m'n mond tegen het bot wat tussen de oren zit. Au..

En nu heb ik nog een beugel ook, dus heel m'n beugel had een afdruk gezet in m'n lippen, dus die waren helemaal rood van het bloed. En ik dacht dat dat het wel was, voelde ik met m'n tong, en toen stonden gewoon 2 tanden helemaal naar achter!

En nu staan ze weer redelijk weg, en moet ik 4x op een dag, spoelen met niet echt lekker spul...

Heb mn paard vandaag maar even opgezadeld, en even lekker ontspannen gereden, ook voor mn gevoel dat ik er straks niet meer met een angstig gevoel op stap ofzo. Maar hij heeft vandaag bewezen dat die ook heel braaf kan zijn.. Dus dat zit ook weer goed!

Sorry maar wou het even kwijt!

Owja, en als het hier niet hoort mag het natuurlijk altijd verplaatst word!