kat bevallen en paarden "uitgebroken"

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

kat bevallen en paarden "uitgebroken"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-02 19:46

Jaja, eindelijk heeft mijn kat dan het leven gegeven aan...1 heel klein zwart katje...
De moeder zelf is nog dik lijkt mij (en heeft precies ook nog zo harde "bulten" net zoals toen ze zwanger was) is het dus mogelijk dat er enkele dagen tussen kunnen zitten omdat dit katje bijvoorbeeld al "klaar" is en de andere niet?
Ze ziet der heel lief uit zo met die kleine, ik kan alweer namen gaan verzinnen dus als iemand suggesties heeft..

wat er nog gebeurd is vandaag Boos! ben er nog kwaad om! 1 van de paardjes had het klaargespeeld om !alweer! door de draad te breken (en deze in de volledige vernieling te helpen) resultaat was dus dat Gypsy niet meer bij de moeder stond en werd opgejaagd door de andere 2..(was een hele klus om ze te vangen hoor). Moeder stond braaf achter een draadje dat nog slechts 20 cm hoog was maar liep wel heel de tijd heen en weer omdat ze naar haar dochter wou...nou moet je weten dat ze bij wijze door de draad rent als ze ergens alleen achterblijft en nou was ze dus doodsbang van dat lage stukje overschot en dacht er niet aan om er over te gaan...Sukkel toch hé, anders gaat ze door een draad van een dikke meter hoog en nou wou ze nog niet kijken naar dat van die 20cm..(greg sprong vrolijk van de ene wei in de andere)

Tis weer allemaal gemaakt, maar als ik een uurtje later was gekomen hadden ze Gypsy opgevreten volgens mij..pff paarden