Buddy's recovery: eerste dag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Buddy's recovery: eerste dag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-02 23:29

Nou, Buddy heeft lekker in de wei gestaan, de hele dag, en kan al weer iets beter lopen. De wond is iets dikker geworden, en zal morgen nog wel wat dikker zijn. Hij heeft nog wel moeite met lopen, vooral de stal in is erg pijnlijk omdat hij dan zijn achterbenen iets hoger moet optillen (klein opstapje van zo'n 10 cm). Dus dat duurt nog eventjes Scheve mond Maar hij doet het prima. Ik ben lekker met hem wezen wandelen, hij loopt heel lief mee, en kijkt me af en toe zielig aan..."ik ben zielig hè, baassie?" Lovers In de roundpenn nog even gelopen, en een klein beetje gehorsemanshipped. Ondanks zijn moeilijke wandelgangen, let hij af en toe niet op, en wandelt hij me zo voorbij...dan zet ik hem uiteraard meteen in zijn achteruit! Haha! Hij pikt het snel op in ieder geval! Ik had vandaag mijn touwhalster niet bij me, die neem ik morgen mee. Gaan we weer gezellig een stukje wandelen. En een beetje poetsen. Heerlijk dat mutsen met je paardje Lovers

Maargoed, dat was dus Buddy's zijn eerste dag na de ingreep Lachen

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 23:50

Komt wel weer goed met Buddy hor. Maar als "echte kerel"moet hij natuurlijk ff een paar dagen sjielug zijn. Knipoog Geef m maar een dikke knuffel van me Haha!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 10:42

Haha, arm ventje... Lijkt me niet lekker lopen met zo'n wond tussen je benen.

't Is maar goed dat ie jou niet in verband brengt met zijn ontmannelijking!