Ik haat regen!!!

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Richtje

Ik haat regen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-02 23:29

Kom vandaag bij de paardjes, dus zet Tiko lekker buiten en ga zijn stal mesten. Heb ik net de eerste kruiwagen vol, begint het te regenen en niet zo'n klein beetje ook. Dus kon ik Tiko weer binnen halen (normaal wil hij niet eens naar buiten in de regen, nu bleef hij lekker staan eten). Maar goed, dus een zeiknat paardje terwijl ik nog naar les moest. Dus snel stal uitgemest hij lekker met een dekentje om op stal. Toen kon ik naar Ranite, daar hadik namelijk weer privéles mee (tien min. fietsen en dan nog twintig min. stappen naar de bak). Die had natuurlijk net lekker inde modder liggen rollen, en zag er niet uit.
Toen ze eindelijk min of meer schoon was, kon ik met haar richting bak. Maar door het weer vond ze alles eng. Ze heeft vijf minuten stil gestaan, ahteruit lopen springen en moeilijk lopen doen voor een vuilnisbak die op zijn kant lag. Verder ging het wel redelijk goed en ook tijdens de les liep ze best lekker, ze leert het nog wel een keer, alleen de galop geeft nog wat problemen.
Terug begint er een hond blaffend achter haar aan te rennen, maar dat interesseert haar niets, alleen die vuilnisbak die daar nog lag, was natuurlijk wel heel eng... Frusty

Toen snel Tiko poetsen en opzadelen en met hem weer een kwartier langs de weg stappen om bij de bak te komen. Hij liep wel redelijk lekker op les, alleen moesten we dankzij het weer in de binnenbak rijden = warmer, dus zweet hij weer veel sneller.

Ranita krijgt trouwens toch geen veulen (had het ook wel verwacht, want moest nog een maand en was nog helemaal niet dik, maar toch...) de dochter vanhaar eigenaar kwam me dat vandaag vertellen. Is wel jammer, maar wel heel makkelijk met rijden, hoef ik daar in ieder geval geen rekening mee te houden. *LOL*

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 21:15

jaaa richt ik haat ook de regen !!! en dan vooral als jordy zich niet laat pakken,echt poedersuiker als je dan daarna nog les hebt joh!!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie