lang leve de mobiel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

luxje

lang leve de mobiel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-06 13:08

sinds ongeveer 2 maanden rijd ik een paard dat bij het paard van mijn zus op stal staat. de eigenaresse doet/ deed er helemaal niets mee.
en aangezien ik mijn zoektocht naar een braaf eigen paard nog niet afgerond heb, ben ik maar op dat paard gaan rijden.
het is echt een ontzettende lieverd en ook heel braaf (erg belangrijk, gezien mijn "voorgeschiedenis") alleen kent hij nog niet zo veel
nou had ik gisterenavond weer heerlijk gereden en was lekker aan het uitstappen aan een lang teugeltje en zonder beugels
en ja hoor....paard schrikt, vliegt weg..ik pak teugels op en probeer beugels te vinden..paard schrikt weer van "beenhulp" en gaat in een vliegende galop op de omheinig af, aangezien het stuur nog niet altijd even fijlloos werkt, ik zonder beugels op een vreselijk *piep* zadel zat en we veel te hard gingen, koos het paard zelf maar voor een richting...
hij naar links en ik dus erg onflatteus rechtdoor, zo onder de omheining door..
goddank had ik mijn mobiel in mijn zak en kon ik (nadat ik voorzichtiop mijn buik was gedraaid) de eigenaresse van stal bellen. die kwam samen met haar vriend gelijk aanhollen.
en nu doet alles pijn, mijn bekken heeft een flinke dreun gehad en met elke stap die ik zet steekt het lekker door mijn benen
vraag niet hoe, maar ik heb gisteren nog een paar rondjes op het paard gestapt, de sul snapte volgens mij helemaal niet wat er gebeurd was..
mijn zus was zo lief om even langs te komen om de hond uit te laten..thanks Lot!!
vanmorgen zelf maar weer de hond uitgelaten...zo voelt dat dus later, als ik 80 ben
en aangezien ik in een heel klein dorpje woon, waren de vragende blikken niet van de lucht..schaam
nu maar hopen dat ik er weer snel op kan...rust roest zullen we maar zeggen

R_Star

Re: lang leve de mobiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 14:54

Oeh! dat klinkt pijnlijk!
Inderdaad gelukkig dat je je mobiel bij je had, lang leve de mobiel!
Sterkte verder en hopelijk kan je er snel weer op.
je weet in ieder geval wel al hoe het voelt om 80 te zijn

Irismacho

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 17:40

Ai dat is zeker pijnlijk.. Gelukkig idd dat je een mobieltje mee had !

Maar ben jij dus onder het hek doorgevallen

luxje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-06 19:38

Irismacho schreef:

Maar ben jij dus onder het hek doorgevallen

yep, gen flauw idee hoe, maar lag onder de omheining door...wel goed gemikt trouwens van paard, want voor hetzelfde geld had ik met mijn hoofd een paal van de omheining geraakt..maar ik kon er nu precies tussendoor...braaf paard

Irismacho

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 19:40

Haha! Nouja, hopen dat het snel wat minder pijn doet

Ptries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 19:41

Aiai. Dan ben je inderdaad blij dat je een mobieltje hebt. Als je er last van blijft houden zou ik het trouwens wel even na laten kijken.

luxje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-06 21:39

ach, ik ga er maar van uit, dat, zolang ik kan lopen, er ook wel niets gebroken zal zijn..
wel vervelend dat een mens zoveel spieren heeft...

arans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 21:42

auw

naj elukig is het nog "goed" afgelopen