Zoooo lief!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-01 10:04

Ik kwam gisteren bij Barbje. Stond hij zo lief te slapen. Een gigantische hanglip oogjes op half zeven. Hij was nogal zwart want hij was in de wei geweest. Daar heeft hij zich schijnbaar zo uitgesloofd dat hij stond te slapen. Hij reageerde amper toen mijn moeder en ik er waren. Hij is echt heerlijk op zijn gemak in zijn nieuwe stal. Daar ben ik zo blij om, hij gaat echt nooooit meer terug naar zijn oude stalling. Na het poetsen en een worteltje was hij weer een beetje wakker en heb ik heerlijk gereden. Hij was heel ontspannen. Vanaf nu ga ik hem weer met een gebroken trensje rijden. Ik heb hem nu de eerste 2 weken met een pelham gereden omdat hij nogal heftig was en alles nieuw was en ik zo meer te zeggen had. Maar ik weet dat hij dat andere bitje fijner vind en nu het vertrouwen er weer is ga ik weer met dat bitje rijden. Moest ik effe kwijt. Groetjes Lisette

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-01 13:15

Aaaah, lief is dat he! Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt in je nieuwe stalletje! Wij hebben het ook getroffen met onze nieuwe stal; ik denk dat ik me goed voor kan stellen wat jij gisteren voelde toen je knollie er zo lekker relaxed bij stond! Die van ons staan 's avonds ook vaak al te dutten als we komen en dan knijpen ze zoooo schattig hun oogjes dicht als ik de lichten aandoe! Dan ga ik altijd eerst effe lekker knuffen, want ze is nooit zo lief als als ze net wakker wordt.... Mmmmmmmm, lekker he, dat warme gevoel als je daar aan denkt!!! Gr, Sonja.