ik heb eerst altijd op een springstal gereden en daardoor ben ik helemaal dol op springen, maar daar ben ik om redenen met school gestopt en toen ben ik bij iemand terecht gekomen met een dressuurpaard, het paard heeft Z2 gelopen en ik start haar nu B, nou de concoursen gaan voor geen meter, ze is erg moeilijk te rijden en ligt te vervelen op concour, en ik heb al zo`n hekel aan dressuur ik vind het een verschrikkelijke oneerlijke jurysport
dus vandaag weer op concour geweest, ging erg slecht...dus toen zij die eigenaresse voor de grap, ga er maar mee springen
dus ik serieus genomen en ik heb een hindernis op gezet om haar te laten losspringen (ik had al ooit eerder met haar gesprongen onder het zadel en dat was geen succes, ik lag er toen bijna af, ze was erg bang van de hindernis) dus vandaag laten losspringen, had verwacht dat het echt niet ging en ik het op dressuur moest houden, maar het ging juist super goed
ze had er zelfs erg veel plezier in! ze vond het zo leuk dat ze uit zichzelf over de hindernis ging terwijl ik gewoon langs de kant stond te kijken!! ben nu zo blij
ik wil nu het springen gaan opbouwen, 1 keer per week laten losspringen en als dat goed blijft gaat wil ik het onder het zadel proberen
en als het allemaal goed gaat wil ik in het binnenseizoen misschien op concour gaan! maar dat zie ik nog wel..sorry voor het lange verhaal, maar moest het even kwijt
.