Hij is echt gek

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-01 15:50

Lottie is behoorlijk slim dat wisten we wel op de 1 of andere manier krijgt ie altijd alle touwen los en op de manege hadden ze van die schuifboxdeuren je moet dan 1 spijl naar beneden trekken (valt in een gat) en dan de deur openschuiven die kreeg ie open en ja hoor Nu heeft ie onze staldeur ook door.
Wij hebben een schuif die je omhoog moet draaien en dan moet je de werkelijke grendel optillen.
Ik stond uit te mesten en ik denk wat hoor ik toch?
Stond Lottie buiten z'n box inplaat van dat die bal gehakt een weiland ingaat ofzo nee hoor hij stond nog druk te spelen met die grendel vond ie zo leuk!.
paard weer opgesloten want ik dacht ben het schuifje vast vergeten dicht te doen en ja hoor 5 min later was ie weer los.Dus de bovenluik maar weer dicht gedaan.Wat een koe he?
Op die manege ook hij bleef altijd in z'n box.
even later deed ik de bovendeur los omdat ze naar buiten gingen zet ik eerst Gradus in het land kwam ik terug deur open en paard in stal met z'n hoofd om het hoekje van nu mag ik he????

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 15:54

Paarden leren sneller dan je denkt hoor.

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 16:18

HAHAHA! Zo een hebben wij er ook staan! Beauty is een paard van mijn stiefvader, ze kan haar halster af trekken door haar hoofd onder het halstertouw te doen en dan omhoog trekken. Dan gaat ze lekker op het weiland staan grazen. Ze kan ook haar box open doen, als we haar staan te poetsen moeten we ook opletten want ze leert hoe ze de deur moet openen doordat wij het doen! Ze is giga slim en we moeten alles goed afsluiten anders maakt zij het open!
-xxxx-
Sanne, Beauty, Verona, Ronia en Nikki

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 19:28

haha die gekke lot toch!ik zie het al helemaal voor me hoe hij dan kijkt met dat lieve snoetie van hem,vol verwachting en onschuld........ja ik mis hem echt wel!!!WEG MKZ!!!!ik wil lottie weer zien Huilen

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 19:29

Wauw zeg! lachen! Kun je hem zelf leren de rest van de paarden mee te nemen naar het land, een halstertouwtje aan een halster vastmaken en een paard mee nemen moet hem ook te leren zijn......

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Carlijn_oud

Berichten: 23
Geregistreerd: 05-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 20:50

Als ik Pepper poets moet ik ook opletten, maar dan omdat íe alles eet. Ze heeft al 2 paar handschoenen opgegeten, d'r halstertouw en tegeldoorgebeten, een stuk van het hek afgeknaagd enzovoort. Ook irri! Haha!

Viera
Berichten: 837
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 20:57

viera had vandaag zo'n actie van laat ik alles slopen. ik had d'r buiten vast gezet best kort anders gaat ze de hele tij lopen eten.
als 1e: tilt de hele tijd d'r voor been op en loopt een beetje tegen de deur te schoppen
ten 2e: loopt een beetje op het slot de kauwen
ten 3e: stond ze een beetje op het schrikdraad te kauwen (stond niet aan)
ten 4e: heeft ze het halster touw los gekregen
ten 5e: heeft ze me zakkie met elastiekjes kapot gebeten

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 22:01

paardjes zijn inderdaad heel erg slim!
xxx soraya

Rachel
Berichten: 96
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: you

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 23:15

*LOL* stond hij nog met zijn grendel te spelen, hahaha ! Das egt een koe ja *LOL* ! ( niet negeatief bedoeld, ik moest er egt om lache )

O yeah ... If you don't like me, sue me ...

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 02:26

Hahaha *lol* slimmerdje die Lot! Nu moet je weer wat nieuws verzinnen om hem in zijn box te houden, lijkt me wel moeilijk hoor, want een extra grendel help denk ik niet *LOL*

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-01 07:51

Rieja.. zal je sterker vertellen: dat doet ie dus al....
We konden een jong paard niet te makken krijgen en die ging met lottie ouwehoeren ineens greep lot z'n halster en liet niet meer los haha konden wij dat paard zo pakken en dat beest baalde als een stekker.
maar ik zie het wel vaker hoor dan heeft ie een paard in het halster vast en die sleurd ie dan zo het halve land door.
en dat paard dan een beetje piepen want die vind het niet leuk *grijnz* 't stomme is ze doen er niets tegen.

Ineke ik zit te denken om een schuif onder op de deur erbij te maken waar ie niet bij kan.en dan een 2de schuif bovenaan.
moet ie er 3 open zien te krijgen hehe. 't gekke is 's nachts doet ie het niet he alleen als er mensen op het erf zijn wil ie ff langs komen voor aandacht ofzo...

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Viera
Berichten: 837
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 08:00

een gezeldschap paardjes

viera had ook nog es lekker op haar hoofdstel lopen kouwen toen ik hem in wou doen. ze pakt normaal altijd meteen het bit
echt zo van HAP nu zat ze eerst op de teugels te kauwen en toen hapte ze ook nog in de neusrien rare beesten soms die paarden

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 08:12

Ow die Lottie toch!
Zou die het van Sylfester geleerd hebben? Die ging ook overal onderdoor en hij liep door heel Wenum. Als er een groep ruiters langkwam dan ging Sylfester zo onder het draad door en gezellig mee met de ruiters.

Hahahahahaaaa het zal je maar gebeuren, lijkt me leuk.

Maar goed idee als je er nieuwe sloten op zet, want straks heeft ie eens een gekke bui en is ie echt weg...

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 08:27

Ik ken Lottie helemaal niet maar ik vind hem nou al leuk!!! Haha! Hihihi, Cool paard hoor!!! Staan er foto's van hem op bokt..? (Zal wel een stomme vraag zijn...als ik ga zoeken bij het plaatjesforum kan ik vast wel wat vinden...toch???) Knipoog

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 11:44

Jim doet dat ook, met die arme shet van ons..aan het halster vastpakken en slueren maar...dus de shet heeft nu gewoon geen halster meer om in de wei. Nu pakt ie hem bij z'n manen......ook zielig maargoed.
Verder sjouwt die echt met alles door het land. een graspolletje, een emmer (denk je hee, ik had net hier voorin gevoerd, waar zijn die emmers nou toch? helemaal achterin natuurlijk.....zucht.


Maar die actie van dat beessie wat jullie niet te pakken konden krijgen.......echt een strakke actie van Lot!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-01 18:21


http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 18:29

Tja wat heeft Lot een intelligentie he... net z'n baasje Kwijl !
Goh wat Lot wel niet voor elkaar krijgt daar, ik zou het wel eens willen fotograferen, lijkt me echt leuk. Trouwens Kim, een goed idee die extra schuif helemaal aan de onderkant.
Succes met die ondeugende slimmerik!!
Groetjes, Dorine.

Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 18:37

zozo, heb ff die foto's bekeken, mooi paardje hoor!!
wij hebben ook zo'n pony.....die maakt haar halster echt altijd los..hou strak het ook zit!!en dan gaat ze naar een andere stal om daar ff een extra porsie eten te scoren!!
een tijdje had ze wondjes op haar hoofd dus stond ze zonder halster met een ketting voor haar stal zodat ze er dus niet uit kon....ging heel goed....toen stond ze met halster weer en met een ketting voor het geval dat...gaat die doos zich los maken en staat ze daar met d'r been in die ketting!!wat een doos he??!!!nu staat ze dus weer zonder ketting en met halster en eet ze regelmatig een beetje te veel!!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 19:38

Behalver errug slim is Lottie ook wel heeeeel errug mooi zeg!!! Lovers Lovers Lovers

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 12:32

Die gekke Lot! Dat zijn echt van de ponystreken! Leuk hoor dat speelse, maar misschien ook wel eens lastig?

Ken een pony die zich altijd onder een hek door groef richting weiland met veeeeeel gras! Zo slim! Net zolang graven totdat je onder het hek door kan!

Je hebt echt een leuk paard hoor Kim! En het is een teken dat hij volgens mij goed in zijn vel zit, anders is hij niet zo ondernemend!

Gaat het rijden nu weer beter, na die steigertoestand van een tijdje terug?

Groetjes Mieke

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 12:45

Echt leuk al die verhalen van Lot...
Cool Hij moest eens weten Knipoog
Zou 'ie nog veel meer streken uit gaan vinden zeker

:evaw:

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-01 17:35

Ha Mieke ja met het rijden gaat het lekker.
Hij zit inderdaad goed in z'n vel en ik moet wel erg hard om 'm lachen van de week was het zo heet en was ie van tot tot teen nat dus ik 'm afspuiten....
besloot ie dat ie dus in de straal ging bijten.
Hij wil alles vastpakken behalve zijn halstertouw nu ook de slang,
was een heel stom gezicht wel was het wat minder dat ik dus ook nogal nat werd. Janneke lag in een deuk hihi volgende keer proberen het te filmen of op foto te krijgen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 20:32

hoi!
Ik ben net lid en ik kom ook uit Ede... grappig zeg

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 20:35

lachen hee!
Hamara kreeg altijd de schuifdeur open als we hem niet op de haak hadden staan na t voeren. Stond ze de volgende dag in de voerton oid... Hele gang één grote mess, maar wel lachen. Joop krijgt ook alles open, touwen los, bij de schuif op de deur krijgt hij het lipje al los en de schuif was al geen probleem, nu de haak nog, maar daar kan hij geloof ik niet bij. Misschien een ideetje: 2 schuiven erop zetten?

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 06:42

Die mafkees van mij krijgt ook altijd alles open en alle touwen los. Die zet ik nu aan een hondenketting vast omdat ie die nog niet los kan krijgen Knipoog
De poetsdoos krijgt ie ook altijd open om daarna vrolijk alle borstels eruit te gaan staan vissen Lachen

Niets zo charmant als een paard in her land.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Elegance_, Laj1, Ninouschka, Noor17, pluisje88, su72, Vagabondo en 45 bezoekers