De foto's van Leonardo en Milena MET TEKST

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-01 20:58

Afbeelding
Dit is dus Leonardo, de 7-jarige KWPN-ruin van Dick. KWPN betekent volgens Dick trouwens : Keigoed Western Paard uit Nederland.
Leonardo is bij ons sinds september 2000. Dick had pas een paar lessen gehad toen we Leo (zoals wij hem altijd liefkozend noemen) bij ons kwam, maar binnen een week (!) maakten ze samen hun eerste galopje in het Amsterdamse Bos, achter Milena aan over een bospad. Ik ben dan ook apetrots op hen allebei (zeker op Dick want die heeft jaren niet gereden omdat 'ie een keer heel hard gevallen was en echt niet meer op een paard durfde.) Dit zegt denk ik al genoeg over het vreselijk lieve karakter van dit paard.
Dick en Leonardo rijden western, en Leo wordt nu af en toe bijgereden door onze instructrice Heidy, die nu ook onze stalbaas is. Haar Quarter is nl. drachtig en heeft het formaat van een dubbele zeekoe
<grijnz Lachen >, dus nu leert ze Leo wat bij.
Verder is Leonardo 1.64 meter hoog, is het een afstammeling van Doruto (vandaar die Dressuuroren, Heike!) en is 'ie echt voor 99.9% betrouwbaar.

Afbeelding
En dit is Milena, onze 8-jarige dondersteen die niemand anders op haar rug wil dan mij. Als er iemand anders opstijgt, doet ze de snelheid van een kruisraket na, als een flits door de bak, recht op het hek af, en met haar koppie naar rechts keihard linksaf. Als dat niet voldoende is om je te lanceren, wil ook het kontje wel omhoog. Ondertussen staan de oortjes dan maximaal naar voren gepriemd en straalt de rottigheid uit haar oogjes. Lekker ding he!!
Milena kon nog helemaal niks,noppes,nada toen ik haar kocht in juli 1999. Inmiddels loopt ze een leuk nummertje dressuur en sinds een paar maanden western. De rollbacks, spin, rundown en sliding beginnen er aardig in te zitten, en ze vindt het hartstikke leuk. Helaas is Milena te onbetrouwbaar om mee langs de weg te rijden, maar in het bos en op het strand gaat ze als een speer.

Wie Leonardo en Milena een keer in actie wil zien: wij geven een westerndemonstratie op de laatste wedstrijd in juli bij Ada, de vriendin van Stef.

Oh ja, en dat we er zelf niet bij staan op de foto heeft een heel goede reden: nu moet Ten nog steeds maar raden hoe we er uit zien Hyper!:) !

Groetjes, Dick & Sonja.


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sonja op 2001-02-07 19:59 ]</font>


Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-01 09:39

nenenenenenene
bitch!
das flauw! ik had al geraden! nu mag ik jullie een keer zien!
make my day Sonja!

hihi

liefs, T

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-01 10:07

Leuke paardje. Fjorden zien er altijd zo lief uit. Maar lekker ondeugend he. Groetjes Lisette


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, amaniblauw, criollo_yess, hollie, josien_m_, Macs, noox, Poldermenner, Swift, Tajmahal, Vagabondo, veerle92, xxPaige en 111 bezoekers