Okee niet lachen --- nieuw aanbod...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Okee niet lachen --- nieuw aanbod...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-02 17:08

Ja het is weer zover ik heb weer een paarden-verhaal waarop de reacties van de meeste bokkers weer " Kusje " zal zijn Haha!

*Based on a true story* Tong uitsteken

Mijn vader belde me net. Een hele goede vriend van hem was op vakantie geweest en had daar een heel rijk stel leren kennen, die in een scheiding zaten. Deze mensen, vertelde mijn vader, hadden erg, ERG veel geld.
Wat was nou het geval? Ze lagen in een scheiding en mevrouw heeft een paard waar ze eigenlijk geen raad mee weten. Het schijnt een heel goed rijpaard te zijn en voor een goed tehuis mag hij gratis weg. Die goede vriend vroeg dus aan mijn vader of ik niet nog iemand wist en JA pappie dacht gelijk aan mij Lovers
En echt waar, ik zat dus aan de telefoon met mijn vader maar ik zag werkelijk waar de euro-tekens in zijn ogen Cool
Het paard mag ik dus gratis hebben. Maar ja, zeg ik, ik heb geen geld voor de stalling, daarom heb ik nog geen eigen paard. De aanschaf is het probleem niet. Daar kun je voor sparen. Bovendien, het vervoer van Zuid-Frankrijk (ja, want daar staat het paard *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* niet lachen!!!)
ook niet gratis natuurlijk.
Maar mijn vader was niet voor 1 gat te vangen want hij zei: "dan koppelen we de trailer aan en dan rijd ik zo met je naar Zuid-Frankrijk".
Haha!

Nou ja...om een lang verhaal kort te maken, eigenlijk heeft dit plan dus geen schijn van kans, een beetje een penny-verhaal, maar het zit toch steeds in mijn hoofd. Wat moet ik hier nou weer mee??? Verward


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 17:10

Ga ervoor!!! *LOL* Klinkt allemaal heel leuk, en ja, je krijgt het paard, wie weet is het wel het paard waar je op hebt zitten wachten!! Haha!

Veel succes, enneh Kusje (die verwachtte je Knipoog )

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 17:12

Jeetje!!!!!!!!! Kusje ( }> ), wat een verhaal! Ik zou als ik jou was kijken wat er te regelen valt en misschien dat het toch te realiseren is. Het klinkt iig heel gaaf! Party!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 17:18

Hahaha, jij heb ook altijd van die maffe dingen he? Maar je moet het gewoon proberen, niets is onmogelijk! Mijn ouders zijn al eens met trailer naar Spanje gecrosst, en terug. Dus Frankrijk is dan helemaal goed te doen.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 17:19

Doen.. voordat iemand anders hem voor je neus wegkaapt. Heb je trouwens een leuk (nuja) verhaal hoe je aan je paard komt... en je weet het; Wat je ver haalt, is lekker... Tong uitsteken

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 17:33

ach waarom niet? en wie weet als ze zoveel geld hebben willen ze misschien mee betalen aan de reis *LOL*
iid de stalling blijft een terugkomende kost.
Maar als je dat zou kunnen redden... zou wel heel gaaf zijn haha maar je er een vakantie van van het ophalen?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 17:39

mijn beste vriendin had ook zoiets....
haar tante die woontin frankrijk en die mensen zijn ook stinkend rijk... haar dochter had een paard die voor het springen gefokt was, maar dat meisje wou dressuren.
hebben ze mijn vriendin, ook enorm paardengek, opgebeld dat ze hem mocht komen ophalen.
het paard was ook helemaal gratis...

maarre... cody ik hoop dat het lukt voor je!

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 17:45

Doen! Desnoods verkoop je 'm weer (maar dat is moeilijk natuurlijk).....

:evaw:

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 19:33

Als het een leuk paard is en het klikt en je kan de stalling e.d. betalen, DOEN!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 19:42

Kusje Als het HET paard is DOEN.
Gratis nog wel, das niet veel. Maar ja de stalling....

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 19:43

Als je vader hem zo graag wil halen Haha! gun die man ook een pleziertje Knipoog
Het is een gok een penny-avontuur en natuurlijk spannend, meestal zijn ouders daarin helemaal niet zo happig *LOL*

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 20:04

Nou als mijn vader zo positief zou zijn zou ik het wel weten! Ik vind het wel een spannende onderneming, en een paard van een rijk stel zal echt geen 'flutje' zijn lijkt mij, in die sociale klasse zie je toch vaak nette rijpaarden. Ik heb zelf als cadeau een paard gekregen die ik niet zelf had uitgekozen, dus een 'total surpise'. En het is één van de geweldigste paarden ooit. Dus ja, ik zou er helemaal voor gaan!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 21:53

Kusje Absoluut doen!!!!! Kusje

Net wat Sjimmy zegt, mocht het toch niet gaan, kun je het dier altijd weer verkopen! Meis, dit is een gouden kans!
Frankrijk is te doen hoor, als je goed voorbereid!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 22:22

Tjee, wat apart zeg!

Leuk hoor, gewoon proberen, als et nix is kun je em altijd verkopen? (of mag dat toevallig niet?)

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-02 23:53

Mijn vader belde net alweer Haha! of ik er al over nagedacht had Haha!
*rustig pap* Gaaaap Knipoog
TUURLIJK heb ik er over nagedacht.
Ik blijf alleen met de stalling zitten. Bovendien wist papa me nog te vertellen dat het paard 16 jaar oud is. Niet echt jong natuurlijk, maar ja, als hij gezond is...
Maar ja, hier gaat het spreekwoord "een gegeven paard kijkt men niet in de bek" misschien wel heel erg op Bloos

Een vriendin van me heeft een tijd geleden haar pony verloren, ouderdom, en ik weet van haar dat ze heel graag weer zou willen rijden. Ze woont vrij dichtbij en heeft een stal + kleine bak aan huis die ze nu dus niet gebruikt. Zal haar morgen eens bellen of we samen iets kunnen regelen misschien.

Jemig, besef nog niet helemaal waar ik in verzeild geraakt ben hoor Scheve mond
Jullie zijn wel erg positief allemaal. Mijn vader wil zo snel mogelijk heen om te kijken wat voor paard het is. Hahahaha had ik de eurotekens in zijn ogen al genoemd? Knipoog Hoewel hij het voor mij natuurlijk super zou vinden, een eigen paard. Maar ja, nu nog een sponsor zoeken? Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 07:08

Gauw met die vriendin praten! Als het een gezond paard is zou ik hem gauw ophalen!
ben benieuwd hoe dit afloopt.

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 07:59

grijp je kans!
probeer het gewoon, misschien is dit wel jou "desteny"
mits het paard natuurlijk gezond is
heel veel succes
en ik ben heel erg benieuwd! Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 08:35

Als ik zo'n kans gekregen had, had ik het wel geweten hoor. Desnoods had ik 'm aan iemand gegeven en dat ik af en toe mocht komen rijden of verkocht.
Als er wat met die vriendin te regelen is Cool Dat zou heel gaaf zijn
Succes met je beslissing!

:evaw:

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 08:56

Ik zit hier echt met grote ogen jouw verhaal te lezen! Dat heb jij zeg!!! *LOL* Wat een verhaal en nog waar gebeurd ook!
Sja... Als jouw vader daar geen problemen in ziet... DOEN!!
Meestal zijn vaders niet zo enthousiast in zulk soort dingen. Haha! Die van mij iig niet!

germie

Berichten: 25917
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 09:04

maak wel goede afspraken met de huidige eigenaars, dit om problemen te voorkomen, dat ze niet regeltje zus en regeltje zo opstellen.
en verder: gewoon doen. als het een leuk paard is Haha! Haha!
Is het een SF?? die zijn vaak niet de makkelijkste hoor

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 09:08

Nou als die bij die vriendin kan staan en jij er ook nog een paar keer per week van kan geniet wat wil je dan nog meer Lovers .

Tegen de tijd dat jij geld en alles hebt om een paard te kopen en stallen is het paardje lekker met pensioen.

Ik zou het paard wel even goed laten controleren voordat je hem vervoerd zo snel als de reis te zwaa wordt voor het paard.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 09:40

Jeetje.... jij maakt ook weer wat bijzonders mee! Het is wel een gouden kans natuurlijk... als je een betaalbare stalling (of bij dat meisje, als zij interesse heeft) kunt vinden, heb je wel je eigen paard.... (Toevallig vroeg ik 5 minuten geleden in een PB hoe het met je paardenjacht ging... ik heb nu dus het antwoord al!! Haha! Haha! )

Ik ben heel benieuwd hoe deze "Pennystory" af gaat lopen! Hou ons op de hoogte!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 09:50

Jee, dat heb jij weer! Mij wordt nou nooit zomaar een paard aangeboden en al helemaal niet vanuit Frankrijk... Haha!

Hoop dat je wat kunt regelen met je vriendin, dit zou echt te gek zijn! Hihi, the Penny Story of Marije and her French Stallion (mwoah, een hengst is het vast niet, maar dat ff om het verhaal nog mooier te maken). Ik wil heel graag weten hoe dit verder gaat, dus blijf alsjeblieft updates geven! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 09:51

echt wel met die vriendin gaan praten!!!! doen!!

jij maakt ook altijd rare dingen mee he Knipoog Knipoog

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 10:30

man, HAAL dat paard! En als de stalling niet wil lukken kun je alsnog het paard verkopen en heb je tenminste het geld nog. Je moet het zowiezo doen!

De hond is de betere mens


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 117 bezoekers