Zolly word verkocht en we zoeken naar nieuwe pony.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Zolly word verkocht en we zoeken naar nieuwe pony.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-02 19:00

Ik heb het net te horen gekregen.. Zolly gaat weg Verdrietig
Ik vind het jammer, maar het is wel beter zo. Van de week is hij weer met Eva aan de haal gegaan, ze was aan het rijden, ineens in galop het hele park door en toen viel ze er af, daarna is hij de weg op gerend tussen de auto's enzo. Dit is al de derde keer en het is gewoon geen geschikte pony voor zo'n grietje van 9 jaar. Ze is gewoon nog te klein en hij is te bazig.
Over 1 week gaat Evita naar het land, in Schiedam, en waarschijnlijk ga ik Zolly dan ook meenemen zodat hij gewoon met andere paarden het land in kan. Ondertussen zal ik hem nog rijden, maar Eva niet meer want ze durft er niet meer op. We zijn al begonnen met het zoeken naar een nieuw baasje en als we iemand gevonden hebben wordt hij verkocht. Ik hoop dat ik me niet juist meer aan hem ga hechten als ik hem straks in Schiedam elke dag doe...


Ondertussen zijn we ook op zoek naar een nieuwe pony voor Eva.. Het liefst wil ze een pony om gewoon lekker mee te tutten enzo, ook eentje waarmee Eva samen met mij en mijn pony naar buiten zou kunnen.. We zijn dus op zoek naar een zeer brave pony tussen de 1,25 m. en 1,40 m. als iemand iets weet?? PB dan even!!
En als er iemand is die intresse heeft in Zolly ook, ik zal binnenkort een advertentie zetten.