Met Crescendo in de 20x60 baan gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Met Crescendo in de 20x60 baan gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-02 12:22

Gisteren was er nog net tijd om 1 paard te rijden voor het donker, nadat we bij de Zaanse waren wezen kijken naar o.a. Pava. Aangezien Eyes er ook was, ben ik Cres gaan rijden in onze kersverse Z baan in het land.
Hij was in het begin heel druk, beetje loperig en bokkerig, maar vond de ring totaal niet eng. Keek nergens naar! Heerlijk zo'n nuchter paard, hij is zó cool! Cool
Het leek eigenlijk alsof hij nog zekerder was dan als hij in de bak moet lopen. Daar glijdt hij nog wel eens uit als hij hard gaat, maar op het gras had hij zoveel grip op zijn blote voetjes. Ik merkte dat ook meteen in de galop, dat hij veel meer aanpakte.
We hebben zelfs wat pasjes schouderbinnenwaarts gedaan en in de stap een paar passen geappuyeerd! Haha!
Wat geeft dat een geweldig gevoel, om in zo'n Z-baan te rijden! Party!! Party!!
Voor de mensen die aan de kant staan, lijkt Cres dan ook nog groter, omdat de gewone bak wat lager ligt maar de ring natuurlijk niet. Lachen

We waren erg trots op Cres, want hij liep echt super! Lovers

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 12:31

ha wat gaaf zeg!!
Hij gaat echt goed geloof ik!

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 12:48

Geen leuke pics van Cres bij zonsondergang in de Z baan??? Haha! Gelukkig maar dat ie zich weer een beetje safe voelt op zijn voetjes. Als ie tig keer onderuit gaat in de buitenbak, wordt ie alleen maar onzeker. Enne, een kasteel is een kasteel, die paar centimeter maakt dan ook niet meer uit Knipoog

Appuyementen? Moet ik binnenkort even langskomen om een Z2 proefje voor te lezen? Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 18:13

Super hoor!
Heerlijk ook dat je nu een beetje diversiteit hebt wat rijbakken betreft,
altijd maar diezelfde zandbak is ook zowat!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 19:22

Fijn dat ie met meer vertrouwen kan lopen... Haha! en bokken en springen Knipoog

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 22:36

Wow Maartje, wat stoer zeg! Ben echt zo benieuwd naar Cres in het eggie..... Cool