Eindelijk weer bokken....!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marijke

Berichten: 516
Geregistreerd: 16-02-01
Woonplaats: Bommelerwaard (Gld)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-01 14:26

Yes, heb eindelijk weer tijd om te bokken, ik heb de laatste dagen al wel een beetje bij proberen te lezen Cool Cool

Maar mèèèn wat is er veel gebeurd allemaal zeg. De Efteling op z'n kop gezet met z'n allen en Heike die voor het eerst op Barley heeft gezeten, ik zag dat Tender ook weer af en toe aanwezig is, Karin is volop aan het genieten van Leys, heb foto's van Kaminka van Mieke zien staan, Honey heeft een mooi nieuw plekje en Stef er een heleboel verzorgpaardjes bij, fijn dat het goed gaat met allemaal (en bij voorbaat sorry voor mensen met wie het misschien niet zo goed gaat, heb geen tijd gehad om alles te lezen).

Ik heb de laatste tijd behoorlijk onder vuur gelegen, zowel qua werk als privé en daardoor niet de gelegenheid gehad om jullie van alle belevenissen op de hoogte te houden, maar het zonnetje schijnt weer letterlijk en figuurlijk Party!! Party!!

Na een behoorlijke strijd met de gemeente, mag Minne z'n stalletje nog een tijdje blijven staan, in ieder geval tot na de verbouwing van ons huisje (duurt misschien nog wel een jaartje ofzo...). Onze buurvrouw from hell is vertrokken en heeft op de allerlaatste dag haar bezwaren schriftelijk ingetrokken.

Nu zijn we dus druk met de gemeente in onderhandeling wat we t.z.t. mogen neerzetten. Jacqueline ook nogmaals heel erg bedankt voor de informatie over de verplaatsbare weidehutten, de gemeente is er niet zo van gecharmeerd, maar daardoor wel flexibeler t.o.v. een houten systeembouwstal.

Hoop het allemaal weer een beetje bij te kunnen gaan houden hier op Bokt en ga nu eerst eens effe in de profielen snuffelen, want ik zie een heleboel nieuwe namen.

See you all!!!

Liefs Marijke

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 14:42

en fijn om te lezen dat het met jou goed gaat.

gelukkig is de buurvrouw weg en nu maar hopen dat de gemeente een beetje schappelijk wil zijn.

Het was inderdaad heel gezellig in de efteling. Ik hoop dat we nog vaker van die gezellige boktmeetingengen hebben. het was een heel gezellig groepje en hoewel we ons allemaal vreselijk hebben aangesteld en net kleine kinderen waren was het toch erg gezellig.

volgende keer zijn we vast een stuk volwassenner.. Verward

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 14:47

He tof joh dat je stalletje in ieder geval nog ff mag blijven staan Party!! .....en dan komt er straks inderdaad vanzelf wel een mooie nieuwe stal Party!! .......dus de gemeente vond die verrijdbare stallen geen sucses hihihihi, moeten ze maar niet altijd zo moeilijk doen!!!!

Zo en nu kun je ff lekker bijbokken Knipoog ...
Jacqueline

Marijke

Berichten: 516
Geregistreerd: 16-02-01
Woonplaats: Bommelerwaard (Gld)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-01 15:06

Nee hè.... kun je net effe lekker ongestoord bijbokken, belt m'n directeur op:

"Meid, het is heerlijk weer en alle projecten lopen toch zoals ze moeten lopen, knal het antwoordapparaat er maar op en ga maar lekker naar huis, van je paardje en het weer genieten..."

Nou vraag ik je... Verward Verward Haha! Haha!

Af en toe dus toch wel blij Pling met m'n baantje, baas en collega's.

Ga jullie nu dus wel verlaten, tot gauw allemaal!!!

Oja, Heike was ik net helemaal vergeten nog van HARTE GEFELICITEERD met je verjaardag!!!
Enne.... volgende keer gewoon weer lekker keten met z'n allen hoor er is al rottigheid en reden genoeg om je volwassen te moeten gedragen, dus als je je een keer uit kunt leven.... DDDOOOEEENNNN!!!!

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 16:33

Gelukkig dat die buurvrouw EINDELIJK is vetrokken!!! Party!! Party!! Party!!
Nu maar hopen dat de nieuwe bewoners niet zulke monsters zijn Haha! Clown en ze jouw paardje gunnen zonder al te veel te klagen.

Die gemeente weet ook nooit wat ze nou eigenlijk willen Verward Kom je met alternatieven aan is het weer niet goed...je zou ze toch de nek omdraaien daaro? Nouja gelukkig kun je paardje nu voorlopig onbezorgd houden!

Geniet maar lekker van het mooie weer!!! Cool
Dikke knuffel aan Minne!